معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استعفا کرد؛ مونسان پذیرفت | معاونی که صنایع دستی را در 6 سال با 4 رئیس تجربه کرد







چمدان :  بهمن نامور مطلق با بیان اینکه زمانی وقت آمدن و زمانی وقت رفتن است گفت: استعفایم را به علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی  و گردشگری - داده‌ام.

او پس از ارائه استعفای خود در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حاضر نشده  است.

بر اساس گزارش ایسنا، معاون صنایع دستی در حالی از سمت خود استعفا کرده که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز این حوزه درگیر برگزاری نمایشگاه عیدانه صنایع دستی است.

بهمن نامورمطلق سال ۱۳۹۴ با حکم محمدعلی نجفی - معاون رئیس جمهور و رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری- به عنوان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور منصوب شد و در زمان ریاست مسعود سلطانی‌فر و زهرا احمدی‌پور در سِمت خود باقی ماند.

او مدیرغرب آسیا در شورای جهانی صنایع دستی، اسطوره شناس، عضو حلقه نشانه‌شناسی ایران و استادیار گروه فرانسه دانشگاه شهید بهشتی‌ است که از سال ۱۳۸۱ معاون پژوهشی فرهنگستان هنر و پیش از آن نیز معاون پژوهشی در خانه هنرمندان ایران بوده است.


علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با استعفای بهمن نامورمطلق از سمت معاونت صنایع دستی این سازمان موافقت کرد. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این خبر را به صورت غیررسمی در کانال خود منتشر کرده و طی آن، رئیس این سازمان برای نامورمطلق در مناصب آتی آرزوی موفقیت کرده است.

کد خبر 23699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =