چمدان: تعدادی از ماشین‌ها و جنگ‌افزارهایی که در مبارزه با داعش به دست آمده در محوطه موزه دفاع مقدس قرار گرفته‌‌ است. برخی از این جنگ‌افزارها برچم داعش را روی خود دارند.

این جنگ افزارها نشانه‌هایی از مبارزه با گروه تروریستی داعش هستند که در کشورهایی همانند سوریه و عراق دست به جنایت‌های بزرگی علیه بشریت زدند.

پیش از این نیز در محوطه باغ موزه دفاع مقدس جنگنده‌هایی که از 8 سال دفاع مقدس برجای مانده و همچنین اتومبیل‌های آسیب‌دیده بازمانده از ترور شهدای انرژی هسته‌ای قرار داده شده بود.

موزه اتقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو ، روبروی پارک طالقانی قرار دارد. این موزه دارای بخش‌های مختلفی همانند، تالار شهادت، تالار آرامش و مقابله، تالار دفاع، تالار حیرت و حقانیت، سینما 5 بعدی، سالن تیراندازی که شبیه‌ساز تیراندازی با سلاح کلاشنیکف را برای بازدید کنندگان فراهم کرده و ... تشکیل شده‌ است.

[caption id="attachment_236836" align="aligncenter" width="1024"]داعش جنگ افزارهای داعش در باغ موزه دفاع مقدس | عکس: آیسان زرفام[/caption]

داعش

[caption id="attachment_236843" align="aligncenter" width="1024"]داعش موزه دفاع مقدس | عکس: آیسان زرفام[/caption]

[caption id="attachment_236841" align="aligncenter" width="1024"]داعش موزه دفاع مقدس | عکس: آیسان زرفام[/caption]

[caption id="attachment_236840" align="aligncenter" width="1024"]داعش جنگ افزارهای داعش در باغ موزه دفاع مقدس | عکس: آیسان زرفام[/caption]

داعش

عکس‌ها: چمدان - آیسان زرفام
کد خبر 236835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =