علم‌الهدی: مشهد گردشگر ندارد ؛ زائر دارد | گردشگر خواندن زائران تعبیر ضدامام است | فکر کرده‌اند مشهد بهترین جا برای مرکز عیاشی است

چمدان: آیت الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: مشهد به فرموده امام بزرگوار مرکز ایران است؛ یعنی نقطه ثقلی است که تمام اتکاء انقلاب اسلامی به امام رضاست و مورد توجه همه مسلمانان جهان است. این مشهد کانون قبه الاسلام و متعلق به امام رضاست و هویت این شهر به ایشان تعلق دارد؛ عزیزان ما در مدیریت شهر بدانند این شهر شهر امام رضاست و هویت این شهر باید به عنوان امام هشتم محفوظ بماند.

وی تصریح کرد: برادری که مسئولیت مدیریت شهری را عهده‌دار است باید توجه کند هویت امام هشتم حفظ شود نه به عنوان شهری که از سویی گردشگر دارد و از سوی دیگر شهروند و مجاور و گردشگر؛ اینها تعبیر ضدامام رضا(ع) است؛ این شهر گردشگر ندارد زائر امام رضا(ع) دارد. چه کسی می‌گوید برای گردشگری به این شهر آمده؛ ما اینجا زائر داریم نه گردشگر.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: آقایی از مدیران شهری گفت این شهر شهروند دارد و باید مطالباتشان تامین و نشاط و شادی داشته باشند و باید آزادی‌هایی وجود داشته باشد چون اینها شهروند این شهر هستند؛ ایشان که این حرف را زد یک برادر شهید و جانباز داشت؛ به او گفتم برو به منزل و از مادرت بپرس که شهروند این شهر است یا مجاور امام رضا(ع)؟ مطالبه این شهر از امام رضا(ع) مقدم بر سایر مطالبات است.

وی گفت: بنده شفاف بگویم؛ جریان‌های قدرت و ثروتی هستند که برای سودجویی در این شهر آمده‌اند و فکر کرده‌اند شهری که 32 میلیون زائر داخلی و 4 میلیون زائر خارجی دارد بهترین جا برای سودجویی و مرکز عیاشی است و لذا آمده‌اند شادی جوان را بهانه کرده‌اند تا یک سلسله حرکات ناهنجار و مراکز منکر غیرشرعی برای سود و درآمد نامشروع خود ایجاد کنند و شهروند مشهدی را جلو می‌اندازند. فکر نشاط جوان هستید؟ اگر واقعا فکر شادی جوان هستید دست این آقا پسر 22 ساله و دختر خانم 18 ساله را در دست هم بگذارید تا زندگی آرام بخش شروع کنند و نشاط و شادی آنها به اندازه یک میلیون کنسرت و حرکات ناهنجار بیشتر می‌شود.

آیت الله علم الهدی گفت: جوان مشهدی به تو آقای مسئول پیام دارد و می‌گوید زندگی و سرمایه و اشتغال و کارم را درست کن. با دو تا تار زدن و سنتور زدن می‌خواهید جوان را شاد کنید؟ با این حرف‌ها هویت این شهر زیر سوال می‌رود. به این مسئله مدیران شهری توجه کنند که امام رضا از این شهر قابل حذف شدن نیست و مردم این اجازه را نمی‌دهند.

[related-post id="9339"]

[related-post id="120391"]

[related-post id="180382"]

[related-post id="203256"]

[related-post id="204106"]
کد خبر 236739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =