[related-post id="234887"]

چمدان:

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در جریان روند درمانی مدیر دهکده طبیعت بوستان باراجین قرار گرفت و از درگاه خدای متعال برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

مونسان در حاشیه این ملاقات در جمع خبرنگاران گفت: دهکده طبیعت در بوستان منطقه نمونه گردشگری باراجین استان قزوین با زحمات نوری موسس دهکده به یک مجموعه بسیار زیبا و دلپذیر برای جذب گردشگر تبدیل شده است.

وی یادآور شد: موسس این دهکده روز گذشته در جریان بازدید اینجانب از این مجموعه توسط حمله یکی از شیرهای آزاد شده از قفس دچار حادثه شده بود و  با کمک نگهبانان از چنگ شیر وحشی نجات یافت و حادثه ختم به خیر شد.

مونسان همچنین گفت: از هموطنان درخواست می کنیم از مجموعه زیبا، کم نظیر و جذاب نمونه گردشگری دهکده طبیعت باراجین قزوین بازدید کنند.

[related-post id="234842"]

استاندار قزوین و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین نیز همراه علی اصغر مونسان حضور داشتند و از امیر رضا نوری عیادت کردند.

[caption id="attachment_235251" align="aligncenter" width="801"]عیادت رئیس سازمان میراث فرهنگی از مدیر دهکده طبیعت قزوین - حمله شیر به متصدی دهکده طبیعت رئیس سازمان میراث فرهنگی در جریان روند درمانی مدیر دهکده طبیعت بوستان باراجین قرار گرفت که در بازدید او از این دهکده از حمله شیر جان سالم بدر برده بود [/caption]
کد خبر 235131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =