احداث مسیر برگشت آزادراه رشت از داخل شهر رودبار قطعی شد | نظر بازاریان تامین شد؟

چمدان: محمد صالح ضیایی در نشست بررسی مشکلات آزادراه رودبار - منجیل در شهر رودبار اظهار اظهار داشت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم خسارت‌های احداث آزاد راه در رودبار قول داده‌اند.

وی با قدردانی از زحمات و نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل باقیمانده آزادراه گفت: احداث و عبور مسیر برگشت باقیمانده آزادراه از داخل شهر رودبار قطعی شده و همکاری و همراهی شهرستان را برای اجرای این پروژه داریم.

فرماندار رودبار افزود: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشستی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل و مسئولان و مدیریت شهری رودبار هم شرکت داشتند، وعده ترمیم خسارت‌های وارده به شهر را با پیش بینی اعتبار داده است.

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار اوایل تیرماه جاری نیز در دیدار و نشست با جمعی از بازاریان رودبار نیز گفته بود که مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت - قزوین از این شهرستان عبور می‌کند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان هم با بیان اینکه پیگیری مشکلات و دغدغه‌ها وظیفه ماست، تاکید کرد: پیمانکاران نباید مدیریت شهری را زیر سوال ببرند و باید با آنان هماهنگ باشند.

ساحره میرسیدی افزود: خسارت‌های وارده به بناها، راه، چاه و تاسیسات که در پی احداث آزادراه و راه آهن رشت - قزوین به شهر رودبار وارد شده، توسط شهرداری احصاء و اعلام شود.

وی ادامه داد: از هم اکنون طراحی مربوط به عبور باقیمانده آزدراه از داخل شهر رودبار در مسیر شمال به جنوب صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود چراکه تقدم و تأخر اجرا، ممکن است بعضی از اقدامات را تحت تاثیر قرار دهد.

بر اساس گزارش ایرنا، عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و در حاضر عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.
کد خبر 234438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =