چمدان: محسن قریب دبیر جشنواره تابستانی کیش، استقبال از گردشگران در فرودگاه بین المللی کیش، نورافشانی و آتش بازی، جنگ‌های شبانه و مراسم قرعه کشی و کنسرت‌های شاد شبانه را از جمله برنامه‌های جشنواره تابستانی برشمرد و گفت: در جنگ‌های شبانه هرشب به قید قرعه به گردشگران جوایزی اهدا خواهد شد و هر هفته نیز یک خودرو برای گردشگران خوش شانس جشنواره در نظر گرفته شده است.

مسیح الله صفا رییس جامعه هتلداران کیش هم از تخفیف 50 درصدی هتل‌ها و مراکزپذیرایی کیش در طول برگزاری جشنواره تابستانی خبر داد و تاکید کرد: این تخفیف‌ها واقعی بوده و جامعه بازاریان بر روند ارائه خدمات متناسب با درجه بندی هتل‌ها، نظارت کامل خواهد داشت.

وی همچنین از رایزنی جامعه هتلداران با پارک دلفین‌ها برای ارائه تخفیف 50 درصدی به گردشگران جسنواره تابستانی خبر داد.

رحمان سادات نجفی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز گفت: 7 دستگاه خودروی پژوی 206 پلاک تهران باهزینه 650 میلیون تومان برای برندگان خوش شانس جشنواره خریداری شده است.

سادات نجفی از راه اندازی یک پیشخوان ویژه جامعه بازاریان تا سه روز آینده در فرودگاه بین المللی کیش خبر داد و گفت: برای نخستین بار این طرح در کیش اجرا می‌شود تا گردشگران در بدو ورود به اطلاعات کاملی از بازارها و مراکز تجاری و برنامه‌های فرهنگی و گردشگری این مراکز دسترسی داشته باشند.

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش تا8 شهریور ادامه خواهد داشت.
کد خبر 233777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =