چمدان: رحمان نالوسی درباره احداث یک اقامتگاه بوم‌گردی غیر استاندارد در پرورشگاه ماهی در محدوده نالوس به چمدان گفت: قبول داریم که محل مورد نظر اقامتگاه بوم‌گردی نیست و استانداردها رعایت نشده است. مجوزهای احداث این اقامتگاه را میراث فرهنگی داده است. این محل فضای کمی برای اتاق‌های بوم‌گردی دارد.

مجوز اقامتگاه بوم‌گردی به مرکز پرورش ماهی - اقامتگاه بومگردی آذربایجان

بخشدار نالوس با تایید کم بودن ظرفیت‌های اقامتی گفت: در روستای قلاتیان و روستای بالاگیر دو اقامتگاه بوم‌گردی در حال احداث است که با این اقامتگاه تفاوت دارند. اقامتگاه‌های در حال احداث استانداردهای اقامتگاه‌های بوم‌گردی رعایت کردند و به زودی این دو اقامتگاه به بهره برداری می‌رسند. این اقامتگاه‌ها به شکلی است که فضای بومی توسط گردشگران احساس شود.

[related-post id="232505"]

به گزارش چمدان، در یکی از روستاهای آذربایجان غربی به تازگی یک اقامتگاه‌ بوم‌گردی در محوطه کارگاهی پرورشگاه ماهی و رستوران احداث شده که ابتدایی‌ترین استانداردهای اقامتگاهی را رعایت نمی‌کند اما براساس نرخ نامه ابلاغی سازمان میراث فرهنگی کسب درآمد می‌کند.

چمدان بررسی وضعیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در آذربایجان غربی به ویژه وضعیت اقامتگاه‌های مجوز دار فاقد استاندارد و معرفی اقامتگاه‌های استاندارد را ادامه خواهد داد.
کد خبر 233714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =