چمدان: آیت‌الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، از مردم گیلان خواست نسبت به فروش زمین‌های کشاورزی و باغی خود دقت داشته باشند و خریداران را مورد بررسی قرار دهند و عنوان کرد: طبیعت گیلان نباید به محل تفریح و عیاشی و بی بند و باری و سگ‌گردانی عده‌ای تبدیل شود.

وی در ادامه طبیعت و زیبایی استان گیلان را طعمه سودجویان و زمین‌خواران دانست و متذکر شد: ارزان بودن زمین‌های ناب و حاصلخیز گیلان موجب شده افراد برای خوش‌گذرانی‌های خود به گیلان بیایند و جنگل و مرتع و کوه و دریای ما را نابود کنند لذا از شورای قضائی گیلان می‌خواهیم آمادگی لازم را برای مقابله با زیاده‌خواهان از اراضی ملی و طبیعی داشته باشد.

منبع: ایسنا
کد خبر 233080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
    آقای امام جمعه محترم، خبر دارید که سود آمدن میلیونها نفر به مشهد برای زیارت (و البته سیاحت) به جیب عده کمی مانند هتل داران، رستوران دارها و امثال آنها رفته و گرفتاری ناشی از ازدحام، ترافیک بی امان، شلوغی بیش از حد مراکز درمانی، هزینه های درمانی و رفاهی آنها (در همین حدی که هست) و.... از جیب بیش از 90 درصد مردم مشهد داده می شود بدون اینکه یک ریال سود ببرند؟ میزان عیاشی (به قول شما) در رشت (که شک نکنید از مشهد کمتر است) بسیار جزئی است. کاری نمی شود کرد. مشهد شهری است که امام رضا علیه السلام را دارد و مردم مشهد گرفتاری های ناشی از حضور میهمان را پذیرفته اند. رشت هم شهر خوش آب و هوایی است و رشتی های محترم باید خودشان را با این موضوع وفق دهند. نمی توان از مردم انتظار داشت کلی مسافت طی کنند و در رشت یا در کنار دریا و دیگر مکان های خوش آب و هوا هر روز و شب مراسم دعا برگزار کنند. البته اگر شما شاد بودن مردم را عیاشی بنامید حق با شماست. مردم سعی میکنند در شمال کشور شاد باشند.