چمدان: آسوشیتدپرس نوشت: جاس استون می‌گوید می‌دانسته که تک‌خوانی زنان در ایران ممنوع است اما می‌خواسته ایران را ببینید.

جاس استون نیز در این زمینه نوشته است: در انتهای سفر به کشورهای منطقه خلیج فارس، وارد کیش شدم، ضمن آگاهی از قوانین و مقررات، قصد برگزاری هیچ کنسرتی یا هرگونه حرکت سیاسی نداشتم اما پس ورود به فردگاه کیش به خاطر نداشتن مجوزهای لازم نتوانستیم وارد جزیره شویم و بعد از صحبت‌های طولانی البته محترمانه و دوستانه، ما را یک شب در محل مسافران خارجی اسکان دادند و فردای آن روز به امارات بازگردانده شدیم.

این خواننده مطرح انگلیسی در بخش دیگری از مطلبی که به اشتراک گذاشته نوشته است: در آن لحظات خیلی دلگیر شدم، احساس کردم قلبم شکسته، با احساسی عجین شده از نزدیکی و دوری، بارقه‌ای از امید در من هویدا شد و امیدوارنه احساس واقعی خودم را بیان کردم.

جاس استون درباره رفتار ماموران فرودگاه کیش نیز می‌گوید: ماموران فرودگاه بین المللی کیش دقیقاً طبق مقررات عمل و ما را تا سوار شدن به هواپیما بدرقه کردند و در تمام این مدت به خاطر این پیش آمد از ما عذرخواهی کردند، این درحالی بود که کسی که باید عذر خواهی می‌کرد من و همراهانم بودیم زیرا ما مجوزهای لازم را همراه نداشتیم.

پلیس کیش نیز در واکنش به اظهارات این خواننده مطرح انگلیسی اعلام کرد: جاس استون خواننده زن معروف انگلیسی در جزیره کیش بازداشت نشده بلکه به علت نداشتن مدارک لازم طبق مقررات از ورود او به کشور جلوگیری شد.

پلیس کیش اضافه کرد: جاس استون و همراهانش که روزشنبه ۹ تیرماه با پرواز مستقیم مسقط به جزیره کیش وارد فرودگاه این جزیره شده بودند، برابر ضوابط مسافری با اولین پرواز در صبح روز بعد به مقصد امارات پرواز کردند.

[related-post id="232642"]
کد خبر 232876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =