چمدان: تصویر اتوبوس تیم ملی فوتبال با آرم خاص خود در حال تردد در آزاد راه قزوین به تهران، زیر پل دانشگاه آزاد اسلامی شکار و در فضای مجازی با عنوان مسافرکشی اتوبوس تیم ملی منتشر شده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از انتشار این عکس در فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت: اتوبوس تیم ملی هفته گذشته برای انجام امور تیم ملی فوتسال امید راهی تبریز شد و در تمامی مسابقات در کنار تیم بود، این اتوبوس و راننده‌اش به تمامی تیم‌های ملی سرویس می‌دهد و به طبع بعد از پایان بازی‌ها به تهران بازگشته است.

امیر مهدی علوی تاکید کرد: این اتوبوس در مسیر بازگشت برای اینکه ۲ یا سه بازیکن را به شهرهای خود برساند به قزوین رفت و سپس بلافاصله به تهران برگشت.

مسافرکشی اتوبوس تیم ملی فوتبال

مسئول پروژه‌های عمرانی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص گفت: اتوبوس تیم ملی برای اعزام تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تبریز مورد استفاده قرار گرفته بود. این تیم در راه برگشت به تهران سهند رضاپور بازیکن قزوینی این تیم را در قزوین پیاده کرده و بقیه بازیکنان را به تهران انتقال داده است.

وی گفت: ادعای مسافرکشی اتوبوس تیم ملی در قزوین صحت ندارد و باید منتشر کنندگان چنین ادعایی به رسالت‌های اخلاقی و دینی پایبند و متعهد باشند.
کد خبر 231291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =