چمدان: کاروانسرای مهر با هزینه مرمت سه میلیارد تومان، مدت طراحی و مرمت 24 ماه، مدت قرارداد 21 سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ دوازده میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی‌­ها نیز با هزینه مرمت پانصد و چهل میلیون تومان به اضافه ششصد و شصت میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت 3 ماه، مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ بیست میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

آگهی مزایده بناهای تاریخی

كليه واجدين صلاحيت و درخواست‌كنندگان از تاريخ نشر آگهي این مزایده‌ها که امروز و فردا در روزنامه ایران منتشر می‌شود باید اسناد مزايده را از دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احياء به نشاني تهران - میدان بهارستان - خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء و شماره تلفن 33992016-021 يا پايگاه اينترنتي صندوق احياء و يا پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات دريافت کرده و حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 15 تیر ماه 1398 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

تاريخ گشايش پاکت الف و ب روز یکشنبه 16 تیر ماه 1398 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احياء به نشاني تهران - میدان بهارستان - خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء خواهد بود.

تاریخ گشایش پاکت "ج" روز یکشنبه مورخ 23 تیر ماه 1398 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت chre.ir و یا آگهی صفحه 10 امروز روزنامه ایران مراجعه کنند.
کد خبر 231275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =