اولین پرواز از ترمینال سلام؛ مدرن‌ترین ترمینال فرودگاهی کشور انجام شد | نخستین مسافران با صبحانه رایگان پذیرایی شدند

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص آغاز پروازها از ترمینال گالری سلام اظهار داشت: پس از افتتاح ترمینال گالری سلام توسط رئیس جمهوری، امروز رسماً بهره برداری از این مجموعه آغاز شد.

چمدان: حسن خوشخو ادامه داد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، نخستین پرواز از ترمینال گالری سلام توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور، ساعت ۸ صبح امروز یکم تیر به مقصد دوبی انجام گرفت.

خوشخو گفت: برای این پرواز برنامه‌ای ویژه توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تدارک دیده شده بود و علاوه بر اهدای گل به مسافران و کادر پرواز، پذیرایی صبحانه نیز از آنها انجام شد.

ترمینال سلام


وی با اشاره به ادامه روند انجام پروازها از ترمینال گالری سلام گفت: همکاری‌های بسیار خوبی بین نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران برای ادامه پروازهای این ترمینال صورت گرفته و براساس برنامه ریزی‌ها، پروازهای ترمینال گالری سلام به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: پروازهای ترمینال گالری سلام طبق زمانبندی‌های انجام شده صورت می‌گیرند و اطلاع رسانی در خصوص این پروازها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی انجام خواهد گرفت.

ترمینال سلام که عملیات ساخت، طراحی و تجهیز آن به دست متخصصان داخلی انجام شده به عنوان نخستین پایانه هوایی هوشمند کشور با ظرفیت پذیرش و اعزام سالیانه پنج میلیون مسافر هفته گذشته به بهره برداری رسید.
 

کد خبر 230922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =