جزئیات امکان جدید جستجوی گوگل برای گردشگران | نوار قیمت هتل‌ها به جستجوی گوگل آمد

گوگل مدت‌هاست با همکاری سایت‌های دیگر امکان رزرو هتل را در نتایج نخست صفحه جستجوی خود قرار می‌دهد. گوگل هر بار سعی می‌کند با ساده‌سازی این امکان، مخاطبان رزرو هتل‌ها را به خود جذب کند.

پیش از این در زمان جستجوی نام هتل‌ها در گوگل صفحه‌ای با جزییات بسیاری برای رزرو هتل‌ها در میان نتایج جستجوی گوگل قرار می‌گرفت که اطلاعات مختلف زمان رزرو، هزینه و حتی هتل‌های مشابه در آن وجود داشت.

سایت گوگل مدت‌هاست با همکاری سایت‌های دیگر امکان رزرو هتل را در نتایج نخست صفحه جستجوی خود قرار می‌دهد

حالا گوگل یک نوار قیمت ساده را نیز در میان نتایج جستجوی خود قرار داده است که در نگاه اول می‌تواند به گردشگرانی که دنبال هزینه اقامت در هتل‌های مختلف هستند کمک بزرگی کند. مخاطبان می‌توانند با چند کلیک روی این نوار به سرعت اتاق خود را در هتل انتخاب و به قیمت رزرو نهایی برسند.

گوگل یک نوار قیمت ساده را در میان نتایج جستجوی خود قرار داده است که در نگاه اول می‌تواند به گردشگرانی که دنبال هزینه اقامت در هتل‌های مختلف هستند کمک بزرگی کند
 

مخاطبان می‌توانند با چند کلیک روی این نوار به سرعت اتاق خود را در هتل انتخاب و به قیمت رزرو نهایی برسند

به گزارش چمدان، قطع بودن روابط مالی ایران با کشورهای دیگر باعث شده که بسیاری از سایت‌های معروف امکان پرداخت مالی به ایران نداشته باشند. سرویس فعلی گوگل نیز در نهایت به صفحه پرداخت منتهی می‌شود اما مشخص نیست امکان رزور صد در صدی برای هتل‌های ایران وجود دارد یا نه. قطع بودن سیستم مالی ایران با کشورهای دیگر باعث شده که تمام مراحل مالی به صورت پرداخت اسکانس صورت می‌گیرد.

کد خبر 230760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =