چمدان: خلاقیت یک فرش فروشی در منطقه کاپادوکیه ترکیه توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. گالری ایکمان یک فرش فروشی قدیمی است که به طور خانوادگی اداره می‌شود. صاحبان این فرش فروشی به گردشگران اجازه می‌دهند با فضای خاص این فرش فروشی عکس یادگاری بگیرند.

این عکس‌ها که موجب معروف شدن این گالری شده حالا توجه بسیاری به خود جلب کرده است. عکس‌های هوایی گردشگرانی که روی زمینه‌ای رنگارنگ از فرش‌ها دراز کشیده‌اند، آنقدر جذاب است که بسیاری به این گالری سر می‌زنند تا عکس‌های مشابهی بگیرند.

تبلیغات گردشگری منطقه کاپادوکیه مبتنی بر عکس و تصویر است. مناظر خاص این منطقه به همراه بالن‌ها سوژه‌ای است که عکس‌های خاصی می‌سازد. این جذابیت باعث شده که ده‌ها فعال اینستاگرامی جهان برای گرفتن عکس‌های خاص راهی این منطقه شوند. اینستاگرامی‌ها گاهی با تجهیزات کامل عکاسی و تصویربرداری به کاپادوکیه می‌روند تا عکس‌های متفاوت بگیرند. انتشار این عکس‌ها در فضای مجازی کمک بزرگی به گردشگری کاپادوکیه کرده است.

بخشی از عکس‌های گردشگران با گالری ایکمان را در ادامه ببینید:



















به گزارش چمدان، کاپادوکیه یکی از مقاصد هدف گردشگری کشور ترکیه است که با تبلیغات می‌کوشد جای خود را بین شهرهای معروف این کشور باز کند.
کد خبر 230630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =