چمدان: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: پس از برجام جهش جدی در صنعت گردشگری ایجاد شد و با ورود خیل گسترده گردشگران خارجی مواجه شدیم.

او اضافه کرد: با وجود بروز تحریم‌های ناعادلانه شاهدیم که ورود گردشگران خارجی همچنان به کشور ادامه دارد.

ظریف همچنان افزود: در راستای مقابله با تحریم‌های ناعادلانه تمهیدات متنوعی را درحوزه گردشگری اندیشیده‌ایم که از آن جمله می‌توان به تدابیر کنسولی اعم از درج نشدن مهر ورود به ایران در پاسپورت گردشگران خارجی اشاره کرد.

به گزارش چمدان، وزیر امور خارجه کشورمان که صبح پنجشنبه 30 خرداد ماه وارد اصفهان شد در مراسم رونمایی تعدادی از هدایای رهبران و رؤسای کشورهای جهان به وی که در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، شرکت کرد. در این مراسم ۶۰ قطعه از اشیا و آثار هنری ۵۰ کشور جهان که توسط مقامات عالی کشورهای خارجی به وی اهدا شده بود رونمایی شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان ۲۸ خرداد با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور کار خود را آغاز کرد و تا ۳۱ خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه دارد.
کد خبر 230590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =