چمدان: لوفیگارو نوشت: مسئولان موزه لوور فرانسه که عنوان پُربازدیدترین موزه جهان را از آن خود کرده است با پیش‌بینی جمعیت احتمالی برای بازدید از تابلوی معروف مونالیزا در ایام سالمرگ داوینچی در نظر دارند با محدود کردن بازدید به افرادی که از فردا می‌توانند ساعت حضور خود را در این موزه رزرو کنند، فضای آرام و راحتی را برای بازدید فراهم آورند.

این موزه همچنین اعلام کرده است هیچیک از بلیت‌های رزرو قابلیت فروش در محل را ندارند و بلیتی نیز در روزهای در نظر گرفته شده فروخته نخواهد شد.

بنابر گزارش روزنامه فرانسوی، مقررات جدید بازدید از لوور همه افرادی را هم که مجوز دسترسی آزاد یا رایگان به این موزه دارند شامل می‌شود.

موزه لوور پاریس مجموعه‌ای شامل پنج تابلو و ۲۲ اثر طراحی از داوینچی را در اختیار دارد. در مجموع ۱۲۰ اثر از این هنرمند دوره رنسانس شامل نقاشی، طراحی، دستخط، مجسمه و ابزار هنری باقی مانده است که در مجموعه خانواده سلطنتی انگلیس، موزه بریتانیا، گالری ملی لندن، موزه پیناکوتک واتیکان در رم، موزه متروپولیتن رم و بنیاد فرانسه به جا مانده است.

[related-post id="222239"]

[related-post id="221579"]

[caption id="attachment_221440" align="aligncenter" width="624"]تابلوی مونالیزا از مشهورترین آثار لئوناردو داوینچی موزه لوور به دلیل اهمیت گرامیداشت پانصدمین سالمرگ لئوناردو داوینچی چهار ماه مانده به این رویداد بلیت‌های بازدید مونا لیزا را پیش‌فروش کرد[/caption]

[related-post id="47039"]

[related-post id="42634"]
کد خبر 230432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =