آمار مسافرت‌های دریایی از بندرعباس به شارجه امارات | سفر 11 ساعته با اقیانوس پیمای سانی به امارات

چمدان: حمید رضا محمد حسینی با بیان این خبر افزود: ۲ خط کشتیرانی کرانه لاین با کشتی اقیانوس پیمای سانی و هوپاد دریا با کشتی هرمز ۱۴، سفر دریایی در مسیر بندر شهید باهنر و بندر شارجه را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در طول هفته ۱۰ سفر دریایی با قابلیت حمل ۸۳۰ مسافر و ۱۰۰ دستگاه خودرو توسط خطوط کشتیرانی یاد شده صورت می‌گیرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان افزود: مسافت این سفرهای دریایی در مسیر بندرعباس به شارجه ۱۳۰ مایل دریایی (۲۴۰ کیلومتر) است که امکان ۱۱ ساعت دریانوردی در پهنه آب‌های خلیج فارس را برای مسافران فراهم می‌کند.

محمد حسینی گفت: معافیت حمل بار همراه مسافر در این سفرهای دریایی با توجه به هر بلیت از ۸۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم به عنوان مزیت مهم نسبت به سفرهای هوایی است.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز سفرهای دریایی در آب‌های جنوبی ایران و به ویژه در مسیرهای دریایی هرمزگان قرار دارد، گفت: بندر شهید باهنر در مرکز استان هرمزگان با بهره مندی از پایانه فعال دریایی خلیج فارس یکی از اصلی‌ترین بنادر ایران در انجام سفرهای بین المللی است.

به گزارش چمدان، کشتی سانی دارای ظرفیت حمل ۴۱۸ مسافر با شرایط خاص در پنج کلاس است که مسافران می‌توانند نوع خدمات مدنظر را انتخاب کنند. همچنین امکانات زیادی برای مسافران در سفرهای بین المللی همچون اتاق‌های دارای امکانات، کافی شاپ، سینما، سونا، فروشگاه، فضای بازی کودکان و... فراهم است.

شرکت کشتیرانی والفجر (سهامی عام) حمل و نقل مسافر از بندعباس به بندرشارجه را برعهده دارد که بر اساس آنچه در پایگاه این شرکت درج شده است هزینه سفر دریایی از بندرعباس به شارجه یک مسیره 520 هزار تومان و دو مسیره 800 هزار تومان است. البته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان سال گذشته هزینه بلیط کشتی سانی را از ۳۶۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در کلاس‌های مختلف ذکر کرده بود.

[related-post id="226976"]

[related-post id="210922"]
کد خبر 229704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =