چمدان: ایسلند کشوری کوچک در شمال اروپا است که با مراتع وسیع و سرسبز ، آتشفشان‌های فعال، دشت‌های گدازه‌ای، شفق‌های قطبی، آبشارها و چشمه‌های آب‌گرم شناخته می‌شود.

با وجود جمعیت فقط 350 هزار نفری ایسلند، این کشور به‌ دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری طبیعی در سال ۲۰۱۷ توانست حدود ۲٫۲ میلیون گردشگر بین‌المللی را جذب کند که از این، تعداد ۷۳۲ هزار بازدیدکننده فقط بین ماه‌های دسامبر و ژانویه و به شوق دیدن شفق‌های شمالی به این کشور وارد شدند.

در حالی‌که تعداد گردشگران پاییزی ۳۸۵ هزار و بهاری ۲۹۹ هزار بود و 778هزار نفر هم در تابستان از این کشور خوش‌منظره دیدن کردند.


بیشترین گردشگران ورودی به ایسلند از کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، کانادا، فرانسه، لهستان، چین و اسپانیا بودند.

ایمنی در ایسلند حرف اول را می‌زند به‌طوری‌ که، در رده‌بندی ۲۰۱۹ Global Finance این کشور با کسب امتیاز 6.16 توانست به‌ عنوان امن‌ترین کشور جهان در سال ۲۰۱۹ شناخته شود.

مناظر زیبای زمستانی و تابستانی فراوانی که طبیعت این جزیره نزدیک به قطب شمال را می‌سازد به‌ حدی زیاد است که در رده‌بندی «50 مقصد سفر اینستاگرامی برتر اروپا 2019» که از سوی گروه رسانه‌ای Big 7 Travel اعلام شد این کشور با امتیاز۹۳٫۲۶ موفق شد رتبه دوم را در بیشترین تعداد عکس گردشگران در اینستاگرام به‌دست آورد.
کد خبر 225857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =