قیمت بلیت هواپیما بر اساس سبک زندگی افراد | روشي تازه براي خريد بليت پرواز

چمدان :  خرید بلیت‌ هواپیما امری مهم به شمار می‌رود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که درطول سال به مسافرت‌های خارجی گوناگون می‌روید، قطعا روش‌های گوناگونی برای یافتن قیمتی مناسب برای سفرهای هوایی خود بوده‌اید. شرکت‌های هواپیمایی عموما با فرمول‌های خاصی برای زمانبندی‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی تعیین می‌کردند. به این ترتیب ممکن است شما و مسافر صندلی مجاورتان قیمت متفاوتی پرداخت کرده باشید.

به‌گفته جان مک‌براید، رئیس شرکت پروز سال 2018 سال متفاوتی برای مسافران هوایی خواهد بود. قوانین خرید بلیت‌ها علاوه‌ براینکه بر اساس زمان خرید بلکه نسبت به عادت‌های مسافرتی افراد متغیر خواهد بود.

[related-post id="24922"]

[related-post id="23510"]

شرکت پروز که یکی از شرکت‌های سازنده وبگاه و نرم‌افزارهای تهیه بلیت است، در سال جاری میلادی فرمول تعیین قیمت بلیت‌ها را با تغییرات عمده‌ای مواجه خواهد کرد.

این سیستم با توجه با نشانی آی‌پی، مسافران مقاصد هوایی را که در گذشته انتخاب کرده‌اند وارد معادله خود می‌کند. بنابراین اگر فردی به یک شهر پروازهای بیشتری داشته باشد نسبت به دیگر مسافران هزینه کمتری برای بلیت پرداخت خواهد کرد. همچنین اگر کسی اغلب به مسافرت‌های کاری برود، بهای بیشتری برای مسافرت خود پرداخت خواهد کرد.

مک‌براید می‌گوید: «با توجه به اینکه این سیستم به نفع عده زیادی از مسافران خواهد بود ممکن است برای عده زیادی گنگ و نا مفهوم باشد.»

[related-post id="11004"]

[related-post id="10493"]
کد خبر 22368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =