چمدان: شورای ملی گردشگری قطر برنامه «تابستان در قطر» را برگزار می‌کند. این برنامه که از 4 ژوئن تا 16 آگوست اجرا می‌شود فصلی پر از تجربه‌های تابستانی، تخفیف‌های ویژه پرواز با هواپیمایی قطر ایرویز و سرگرمی‌های متنوع فضاهای بیرون و فضاهای بسته ویژه خانواده‌ها، کمپ‌های ورزشی، خرید و هتل‌ را پیش‌بینی کرده است.

اکبر الاکبر دبیر کل شورای ملی گردشگری قطر (QNTC) و همچنین مدیرکل اجرایی قطر ایرویز در این‌خصوص می‌گوید: «تابستان امسال در تلاشیم قطر را در نقشه‌های گردشگری به‌ عنوان مقصدی برای تجربه‌های معتبر معرفی کنیم. برنامه تابستان در قطر که از ژوئن آغاز می‌شود و تا اوایل آگوست ادامه می‌یابد، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد در جشن‌هایی که میان دو عید [عید فطر و عید قربان] اجرا می‌شود شرکت کنند. ما در همکاری میان شرکت هواپیمایی و شورای گردشگری، تخفیف‌های ویژه پرواز، بسته‌های ترویجی سفر و تجربیات استثنائی فرودگاهی را در این تابستان عرضه می‌کنیم. از سفرهای فرهنگی تا سرگرمی‌های تابستانی، هرکسی می‌توانند مورد مناسب خودش در قطر پیدا کنند.»

بسته‌های سفر

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز از 15 می برای سفرهای بین 30 می تا 16 آگوست، تخفیف‌های 25 درصدی را برای تمام پروازهایی که از بیش‌ از 160 مقصد در جهان به‌ مقصد دوحه انجام می‌شوند عرضه می‌کند. همچنین تمام مسافران ورودی و خروجی از فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه می‌توانند از تخفیف 25 درصدی برای خدمات شخصی‌شده‌ای که «المها سرویس» ارائه می‌دهد استفاده کنند.

از سوی دیگر، مسافرانی که از قطر عبور می‌کنند می‌توانند از مزایای بسته منحصربه‌فرد +Qatar بهره‌مند شوند. +Qatar به مسافران گذری فرصت می‌دهد که با دریافت روادید عبور و اقامت در هتل مجلل رایگان، پیش‌ از عزیمت به مقصد اصلی‌شان دوحه را سیاحت کنند.

براساس طرح «تابستان در قطر»، دامنه وسیعی از هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های مجلل تا شکیل براساس بودجه افراد، تخفیف‌های حداکثر 25 درصدی عرضه می‌کنند. این تخفیف‌ برای اقامت‌های بین 4 ژوئن تا 16 آگوست معتبر است.

سرگرمی‌های فضاهای بسته

خانواده‌هایی که برای خرید به مال‌ها می‌روند می‌توانند از تفریحات متنوع «شهر سرگرمی» استفاده کنند. در این شهر سرگرمی چند پارک فضای بسته و پارک‌های متنوع آموزشی و سرگرمی وجود دارد که از آن‌ جمله می‌توان به «شهر مجازی» (Virtuocity) اشاره کرد که پارک بازی و ورزش‌های الکترونیکی است و در زمینی به‌ وسعت 4 هزار و 500 مترمربع ساخته شده است. همچنین اولین پارک «پرندگان خشمگین» (Angry Birds World) و پارک زمستانی Snow Dunes که پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال افتتاح شود از دیگر سرگرمی‌های فضاهای بسته‌ مناسب خانواده‌ها است.

دوستداران موسیقی نیز می‌توانند در جشنواره موسیقی راک تابستانی قطر شرکت کنند. این جشنواره میزبان هنرمندان بین‌المللی و عرب است. علاقه‌مندان به برنامه‌های کمدی هم می‌توانند خودشان را برای دور جدید جشنواره کمدی دوحه آماده کنند و به تماشای نمایش‌هایی چون سلام کوچولو، علاءالدین، پری‌کوچولوی دریایی و اسمورف‌ها بنشینند.

[related-post id="183422"]
کد خبر 223186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =