چمدان: شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد؛ با توجه به تماس‌های مکرر مسافران گرامی برای تهیه بلیت ایام تعطیلات عید سعید فطر به اطلاع می‌رساند: فروش بلیت  قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.

لازم است جهت تنویر افکار خوانندگان گرامی نکات ذیل اعلام شود:

1- همه  شرکت‌های حمل و نقل ریلی بخش مسافری در انتظار بررسی میزان افزایش قیمت بلیت تمام قطارها در شورای عالی راه و ترابری هستند.

2- پیشنهاد شرکت‌های ریلی حداقل افزایش میانگین 25 درصد بهای بلیت در مسیرهای بین شهری است.

3-  شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری از زمان‌بندی فروش مطابق با تصمیمات اتخاذ شده در شرکت راه‌آهن ج.ا.ا تبعیت می‌کنند.

4- اخذ یارانه (کمک زیان) سیر قطارهای حومه‌ای و پرسرعت (ترن‌ست) از سوی شرکت رجا با مدیران سازمان برنامه و بودجه و شرکت راه‌آهن ج.ا.ا مطابق قانون بودجه سال 98 کشور در حال پیگیری است.

[related-post id="223024"]

محمد رجبی مدیرعامل رجا در واکنش به این اطلاعیه شرکت تحت مدیریتش به فارس گفت: فروش بلیت همه قطارهای مسافری رجا در همه مسیرها تا 11 خرداد ماه سال جاری برقرار بوده و عرضه بلیت‌ها برای دهه دوم خرداد به بعد منوط به نظر شرکت راه‌آهن است.

وی درباره افزایش قیمت بلیت قطار از 11 خرداد نیز گفت:  همه شرکت‌های حمل و نقل ریلی بخش مسافری در انتظار بررسی میزان افزایش قیمت بلیت همه قطارها در شورای عالی راه و ترابری هستند.

مدیرعامل رجا افزود: پیشنهاد شرکت‌های ریلی حداقل افزایش میانگین 25 درصد بهای بلیت در مسیرهای بین شهری است.

رجبی ادامه داد: شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری از زمان‌بندی فروش مطابق با تصمیمات اتخاذ شده در شرکت راه‌آهن تبعیت می‌کنند.

مدیرعامل رجا گفت: اخذ یارانه (کمک زیان) سیر قطارهای حومه‌یی و پرسرعت (ترن‌ست) از سوی شرکت رجا با مدیران سازمان برنامه و بودجه و شرکت راه‌آهن مطابق قانون بودجه سال 98 کشور در حال پیگیری است.
کد خبر 223060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =