چمدان: میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش فروش قطارهای مسافری روزهای 11 خرداد به بعد طبق برنامه از روز 28 اردیبهشت انجام خواهد شد.

وی افزود: پیش فروش بلیت برای تعطیلات عید سعید فطر طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ساعت 10 صبح روز شنبه 28 اردیبهشت به صورت همزمان از طریق اینترنت و در مراکز مجاز فروش بلیت قطارها انجام می‌شود و موضوع درخواست شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای افزایش قیمت بلیت‌ها هیچ ارتباطی با پیش فروش بلیت‌ها ندارد.

معاون مسافری راه آهن با اشاره به افزایش هزینه‌های شرکت‌های ریلی گفت: از سال 1394 تا تیر ماه 1397 مبلغ بلیت‌های قطار تنها 10 درصد با مجوز و مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش یافته بود و برای سال جاری، بر مبنای افزایش هزینه‌های این شرکت‌ها، تقاضایی به شرکت راه آهن ارسال شد که در شرکت راه آهن بررسی و برای تصویب به مراجع قانونی ارسال شد.

وی افزود: این افزایش قیمت باید در مراجع قانونی طرح شده و به تصویب برسد و هر زمان مصوب شد برای اجرا ابلاغ شده و به محض ابلاغ نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام خواهیم کرد.

موسوی با اشاره به اینکه مشخص نیست افزایش قیمت در کدام جلسه طرح و بررسی شود گفت: افزایش قیمت بلیت‌ها بعد از تصویب به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود.
کد خبر 223024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =