۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
هتل‌ های ارمنستان در تور ارمنستان

ماریوت ایروان

این هتل در مرکز میدان جمهوری واقع شده و به سادگی می‌تواند جایگاه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ایروان را به خود اختصاص دهد. «ماریوت هتل ایروان» (Marriott Hotel Yerevan) به خاطر جذب تنوع زیادی از مهمانان از مسافران کاری گرفته تا توریست‌ها شهرت دارد و حتی خانواده کارداشیان‌ها هم آن را انتخاب کرده‌اند. می‌توانید در پاسیوی هتل نشسته و مردم ایروان را تماشا کنید. از لیموزین‌های تزئین شده و فروشندگان خیابانی که انجیر و توت می‌فروشند تا نمایش آبنماها در شب شما را سرگرم خواهند کرد.

پاریس هتل ایروان

«بوتیک هتل پاریس ایروان» (Paris Hotel Yerevan) در مرکز شهر ایروان واقع شده و شیک بودن خاص فرانسوی را منعکس می‌کند. دکور لابی با رنگ‌های کرمی و خنثی تزئین شده و به خانه‌های شیک پاریسی شباهت دارد. اتاق‌های مهمان هم به همین اندازه زیبا بوده و در زمینه راحتی و دیزاین حرفی برای گفتن دارند. برای صبحانه، ناهار و شام با غذاهای لذیذ فرانسوی از شما پذیرایی خواهد شد و در عصرهای گرم می‌توانید به سراغ رستوران پشت بام بروید و غروب خورشید را تماشا کنید.

بست وسترن کانگرس هتل

«بست وسترن کانگرس هتل» (The Best Western Congress Hotel) به ویژه برای خانواده‌ها و گروه‌های بزرگ ایده‌آل است. امکانات این هتل برای یک اقامت راحت و دلچسب مناسب هستند و مرکز سلامتی هم برای مهمانان در نظر گرفته‌اند. همچنین می‌توانید از سونای روسی هم استفاده کرده و خستگی یک روز طولانی گردش و ماجراجویی را از تن در بیاورید. بر خلاف بسیاری هتل‌های دیگر ایروان، کانگرس هتل یک استخر شنای بزرگ هم دارد.

نوا هتل ایروان

به گزارش سفر باتو ، نوا هتل» (Nova Hotel Yerevan) موقعیتی مرکزی داشته و با دیزاین مدرن و رنگ‌های درخشان از شما پذیرایی می‌کند. تمام جاذبه‌های مهم مانند تئاتر اپرا و باله یا میدان جمهوری در نزدیکی شما خواهند بود. در هر اتاق یک کتری برای چای وجود دارد تا بتوانید در تمام ساعات روز خستگی خود را در کنید. بسیاری از اتاق‌ها هم مجهز به مبل و کاناپه هستند تا اقامتتان هر چه بیشتر راحت باشد.



هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

هتل پاریس ایروان در تور ارمنستان  که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده، در مرکز شهر ایروان قرار دارد و دسترسی را برای مهمانان خود که به هر منظوری به این شهر سفر کرده‌اند، آسان کرده است. این هتل منظره‌ای زیبا از کوه‌های آرارات را به مهمانان خود تقدیم می‌کند و در کنار خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، به انتخابی ایده‌آل در این شهر تبدیل شده است.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق گرم و نرم و شیک‌تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق‌های مدرن که بیشتر از رنگ کرم در آن استفاده شده، فضای راحتی را برای شما فراهم کرده و در کنار امکاناتی که در نظر گرفته است، اقامتی بی‌نقص را برایتان فراهم می‌کند.

از هر چیزی که در این هتل بگذرید، از خوردنی‌های آن محال است بی‌تفاوت بگذرید؛ نان و شیرینی‌های تازه در کنار مربا و نوشیدنی‌های متنوع باعث شده است که توجه بسیاری به صبحانه در این هتل شود. به تراس هتل بروید و در کنار منظره فوق‌العاده و محیط جذاب این بخش از نوشیدنی خود لذت ببرید.

یکی از جذابیت‌های این هتل در تور ارمنستان  اجرای زنده موسیقی است که در ساعت‌هایی خاص برگزار می‌شود، فرصت حضور در این ضیافت را به خود بدهید و برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در ساعت مشخص شده در هتل حضور داشته باشید. این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است و می‌تواند برای سفرهای کاری نیز مناسب باشد.

به گزارش سفر باتو ، از این هتل تا ماتناداران ۱٫۷ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۰٫۳ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۱ کیلومتر، تا دژ اربونی ۴٫۹ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۸ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: 4/6, Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia

این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۵ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران،  صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل دیاموند ایروان (Diamond Hotel Yerevan)

هتل دیاموند ایروان در مرکز شهر ایروان در خیابان قدیمی که بسیار آرام است، قرار دارد و مکانی مناسب برای مسافرانی است که استراحت و آرامش را در اولویت سفر خود قرار داده‌اند. این هتل که در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است، قیمتی منصفانه را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد و از مبالغ بالا در این هتل خبری نیست.

هر اتاق سبک چیدمان خود را دارد و هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. کاغذ دیواری‌های زیبا، دکوراسیون شیک و مدرن، نورپردازی و استفاده از لوسترهای مدرن همه با هم دست به دست هم داده‌اند تا اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم کنند.

رستوران کلاسیک هتل در تور لحظه آخری ارمنستان  با صندلی‌های استخوانی رنگ و پرده‌های ساده، با غذاهای لذیذش از مهمانان پذیرایی می‌کند؛ حتما به میز فینگرفود بروید و از خوردنی‌های متنوع آن تست کنید. اگر دوست دارید نوشیدنی خنک و رنگارنگ را تست کنید، به هتل بروید و آبمیوه‌ فصل را سفارش دهید.

شنا در استخر هتل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای اوقات فراغت شما باشد. اگر به قصد سفر کاری به ایروان سفر کردید و این هتل را برگزیدید، اتاق کنفرانس و جلسه ممکن است برای شما کارایی داشته باشد.

از این هتل تا ماتناداران ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۰٫۹ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۱٫۶ کیلومتر، تا دژ اربونی ۵٫۵ کیلومتر، تا پارک عشاق ۰٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۷ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.
کد خبر 222845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =