چمدان: اِمپوریابراوا نام شهر غیرمعمول کوچکی در ساحل براوا (کوستا براوا) در ژیرونای اسپانیا است. این شهر با وجود کوچکی یکی از بزرگ‌ترین مناطق مسکونی دریایی در جهان است که در آن بیش‌ از 40 کیلومتر آبراه قایقرانی وجود دارد و 5 هزار قایق در آن تردد می‌کنند.

اِمپوریابراوا که در ابتدا روی مرداب ساخته شده بود در دهه 70 میلادی به منطقه‌ای گردشگری تبدیل شد و خیلی زود توانست به‌ عنوان یکی از مقصدهای گردشگری روبه‌رشد افراد ثروتمند معرفی شود. به‌ طوری‌ که امروزه، این شهر 7 هزار و 800 نفری در فصل تابستان میزبان 80 هزار گردشگری می‌شود که برای سپری‌کردن تعطیلات تابستانی به آنجا می‌روند و اغلب آن را «ونیز اسپانیا» می‌نامند.

این شهر به‌ ویژه مقصد تفریحی گردشگران آلمانی، فرانسوی، هلندی و بریتانیایی است. خانه‌های زیبای اجاره‌ای به‌ سبک مدیترانه‌ای و رستوران‌هایی که تابستان‌ها تا پاسی از شب باز هستند و با غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای از مشتریان پذیرایی می‌کنند و قایق‌هایی که به‌راحتی می‌توان آنها را اجاره کرد این شهر را در فصل تابستان به ‌منطقه‌ای با نشاط تبدیل کرده است.

در اِمپوریابراوا خورشید تقریبا 300 روز سال نور دارد و سواحل شنی وسیع شگفت‌انگیز امکان شنا و آفتاب‌گرفتن را در اختیار گردشگران و مردم محلی قرار می‌دهد.





















[related-post id="219212"]

[related-post id="6089"]
کد خبر 222251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =