چمدان: اداره کل میراث فرهنگی تهران که این روزها درگیر حواشی زیادی است، باز هم با تغییر مدیریت روبرو شد. براساس اخبار منتشر شده، دلاور بزرگ‌نیا از مدیر کلی این اداره خواهد رفت و پرهام جانفشان رئیس صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی مدیرکل این اداره خواهد شد.

تغییر در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حالی صورت می‌گیرد که به تازگی معاون گردشگری این اداره بازداشت شده است. همچنین این اداره با مشکل مجوزهای عجیبی که شورای فنی استان تهران صادر کرده روبرو است.

رجبعلی خسرو‌ آبادی مدیر کل سابق میراث فرهنگی تهران و سپیده سیروس نیا معاون سابق میراث فرهنگی این اداره کل همچنان باید پاسخگو مجوزهایی مانند مجوز ساخت و ساز در حریم درجه یک کاخ گلستان باشند. هر چند همچنان مشخص نیست که این مجوز طی چه فرآیندی از شورای فنی استان تهران بیرون آمده است.

پس از خسروآبادی، مجید مهدوی از کیش آمد و مدت کوتاهی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی تهران بود. سرپرستی که پس از آن به سازمان میراث فرهنگی رفت و مدتی پیش نیز خبر بازداشت او در برخی منابع خبری منتشر شد.

علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی با وجود آگاهی از شرایط اداره کل میراث فرهنگی تهران برای سومین بار دست به تغییر مدیر کل پایتخت زده است و براساس اخبار منتشر شده، به زودی این تغییر رخ خواهد داد.
کد خبر 222028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =