چمدان: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز مزایای ویژه‌ای را برای مسافرانی که در طرح پرواز پرمیوم شرکت می‌کنند در نظر گرفته است. بر این‌ اساس، مشتریانی که در بازه زمانی سه‌ شنبه 30 آوریل تا دوشنبه 6 می 2019 پروازهایشان را رزرو کنند می‌توانند از تخفیف 25 درصدی قیمت بلیت برخوردار شوند.

همچنین مسافرانی که در «باشگاه امتیاز ویژه» (Privilege Club) عضو شده‌اند در صورتی‌ که در مدت اعلام‌ شده پروازهای طرح پرمیوم را رزرو کنند، علاوه‌ بر تخفیف 25 درصدی می‌توانند از دو پاداش طرح «کیو-پوینس» که ویژه اعضای این باشگاه است هم بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر، مسافران کلاس‌های درجه یک و بیزینس که در مدت اجرای طرح پروازهای پرمیوم بلیت خریداری می‌کنند می‌توانند از مزایای پاداش «کیو- سوییت» نیز استفاده و سطح بی‌سابقه‌ای از رضایت و سفر مجلل را تجربه کنند.

قطر ایرویز برای مشتریان طرح پرمیوم شامل مسافرانی که به قصد کار سفر می‌کنند و همچنین مسافرانی که به سفرهای تفریحی می‌روند آسایش بسیار زیادی را فراهم می‌کند که از آن جمله می‌توان به صندلی‌های بزرگ، بیش‌ از چهار هزار گزینه سرگرمی در طول پرواز و غذاهای لذیذ اشاره کرد.

از سوی دیگر، این ایرلاین قطری به‌ تازگی بسته‌های سرگرمی‌های مجللی را برای مسافران کلاس‌ درجه یک و کلاس بیزینس ویژه پروازهای طولانی‌ مدت و پروازهای بسیار طولانی‌ عرضه کرده است.

قطر ایرویز از جمله شرکت‌های هواپیمایی است که در سال‌های اخیر با کسب جوایز متعدد توانسته جایگاه خودش را بین شرکت‌های هواپیمایی برتر جهان پیدا کند. از جمله این جوایز می‌توان به «جایزه بهترین کلاس بیزینس جهان در سال 2018» اشاره کرد. این جایزه بخشی از «جوایز ایرلاین‌های جهان» است که همه‌ ساله از سوی سازمان رده‌بندی حمل‌ونقل هوایی اسکای‌ تراکس به شرکت‌های هواپیمایی برتر اعطا می‌شود.

قطر ایرویز در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه با بیش‌ از 250 هواپیمای پیشرفته به بیش‌ از 160 مقصد در جهان پرواز دارد.

شرکت هواپیمایی قطری در سال 2019 مقصدهای جدیدی را به خطوط هوایی‌اش اضافه کرد که لیسبون پرتغال، مالتا، ربات در مراکش، ازمیر در ترکیه، لانگکوای در مالزی، داوائو در فیلیپین و موگادیشو در سومالی را شامل می‌شود. همچنین از نیمه دوم سال 2018 پروازهای قطر ایرویز به مقصد اصفهان آغاز شده است.
کد خبر 221266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =