چمدان: درو بینسکی سفرنویس اهل آمریکاست که در دو سال گذشته به کشورهای مختلف خاورمیانه سفر کرده است. او که با چندین ویدئو درباره سفر به ایران در اینستاگرام حسابی معروف شده پس از ایران به افغانستان، پاکستان و عراق نیز سفر کرده است.

افغانستان، پاکستان و عراق مقاصد غیر معمولی برای آمریکایی‌هاست. دولت آمریکا هرچند برای گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند نیز محدودیت‌هایی در نظر گرفته اما کمتر دیده شده که سفر به ایران موجب سوال و پرسش از شهروندان آمریکا شود و با وجود روابط متشنج سیاسی، آمریکایی‌ها همچنان بخشی از بازار گردشگری ایران هستند.

درو که به تازگی به آمریکا بازگشته در مطلب اینستاگرامی تازه‌ای نوشته است: «من تازه به آمریکا برگشته‌ام و  وقتی ماموران ویزاهای افغانستان، عراق و پاکستان را در پاسپورت من دیدند، بیش از 20 دقیقه به سوال‌های آنها پاسخ دادم. به ماموران پلیس توضیح دادم که من چطور زندگی می‌کنم. تاکید کردم فیلم‌های روی یوتیوبم را نگاه کنند. پلیس در نهایت پس از گرفتن شماره تلفن و ایمیل اجازه ورود به من دادند و گفتند که ممکن است که برای سوال‌های بیشتر با من تماس بگیرند.»



[related-post id="214451"]

او در توضیح این مطلب نوشته است: «آرزو می‌کردم که دنیا به این سمت نمی‌رفت، اما اینچین شده و ناراحت کننده‌است. آیا این اتفاق برای شما رخ داده؟ تجربه‌های خود را درمیان بگذارید.»
کد خبر 221126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =