فیلم | جزئیات آتش‌سوزی در تونل در حال ساخت تهران ـ شمال | 3 نفر در دم جان باختند ؛ ۳ کارگر هم دچار سوختگی شدید شدند

چمدان: خیرالله خادمی درباره اتفاقی که امروز در تونل در حال ساخت البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال ‌رخ داد گفت: در بخشی از تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال به علتی که هنوز مشخص نیست، صبح امروز آتش‌سوزی رخ داد.

وی ادامه داد: هشت نفر از کارگران شرکت جنرال مکانیک که از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است، در این قسمت تونل در حال فعالیت بودند که پس از بروز آن اتفاق‌، در تونل محبوس شدند.

خادمی اضافه کرد: این اتفاق در بخش خروجی تونل به سمت مازندران رخ داده است، در این اتفاق سه نفر از کارگران بیرون آورده شده‌اند که دچار سوختگی شدید هستند همچنین پنج نفر از کارگران کماکان در تونل محبوس هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دسترسی به کارگران محبوس از تونل‌های دسترسی استفاده کرده‌ایم به فارس گفت: امدادرسانی از طریق همین تونل‌ها انجام می‌شود.

علت آتش‌سوزی در تونل تهران-شمال مشخص شد

یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه نیز با بیان اینکه متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد، گفت: در حال حاضر هر ۸ کارگر از تونل خارج شده‌اند که همگی زنده، اما مجروح هستند.

سه نفر جان باختند

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز اعلام کرد: در حادثه انفجار و ریزش تونل البرز در آزاد راه تهران - شمال 11 نفر چار سانحه شدند که سه نفر از آنان در دم جان باختند.

دکتر مهرداد بابایی افزود: طبق بررسی‌ها 11 نفر بر اثر انفجار گاز متان با منبع نامشخص در تونل در دست ساخت البرز واقع در منطقه سیاه بیشه استان مازندران دچار حادثه شدند که سه نفر در توسط بالگرد به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافتند.

وی ادامه داد: سه نفر دیگر دچار آسیب سطحی شده بودند که توسط امدادگران استان مازندران به صورت سرپایی مداوا شدند.

بابایی گفت: پنج نفر دیگر این حادثه دچار سوختگی شدید شده که توسط بالگرد اورژانس استان البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافتند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز افزود: تلاش برای نجات جان این مصدومان آسیب دیده توسط تیم‌های پزشکی ادامه دارد.
کد خبر 221035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =