توافق با ترکیه برای رفع ۲ محدودیت بزرگ ایرلاین‌های ایرانی | آخرین تصمیمات درباره دفاتر ایرلاین‌های ایرانی در فرودگاه جدید استانبول

چمدان: شهرام آدم نژاد از توافق با طرف ترکیه‌ای در حوزه حمل و نقل هوایی خبر داد و گفت: قرار بر این شد محدودیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد با همکاری ترک‌ها برداشته شود. یکی از این محدودیت‌ها مشکلات مربوط به حضور دفاتر شرکت‌های ایرانی در فرودگاه‌ جدید (استانبول) ترکیه بود که مقرر شد با پیگیری مستمر به زودی برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر با اشاره به مشکلات مالی ایرلاین‌های داخلی در فرودگاه‌های ترکیه است. در این راستا هر دو طرف به یکدیگر بدهی‌هایی دارند که ابهاماتی در این زمینه به وجود آمده است.

وی با اشاره به این که ایرلاین‌های ایرانی به فرودگاه‌های ترکیه بدهکارند و در مقابل نیز ایرلاین‌های ترک به فرودگاه‌های ایرانی بدهکار هستند، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با طرف ترک این مشکل با تهاتر بدهی‌ها برطرف خواهد شد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی همچنین از توافق با ترکیه برای تحویل سوخت به ایرلاین‌های ایرانی در فرودگاه‌های این کشور خبر داد و افزود: قرار بر این شده است که طرف ترک‌ جمع‌بندی  نظرات خود را به ما اعلام کنند.

[related-post id="217775"]

[related-post id="219053"]

[related-post id="217583"]
کد خبر 220949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =