چمدان: محمدتقی انزانپور با بیان این مطلب افزود: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به اعلام آمادگی و توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی، هفته جاری مجوز این طرح را صادر کرد.

وی افزود: این سرمایه گذار در واقع جایگزین سرمایه گذار قبلی شد که قرار بود چنین طرحی را در منطقه اجرا کند ولی به علت افزایش نرخ دلار و نوسانات قیمت ارز نتوانست از عهده آن بر آید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: زیرساخت‌های لازم مانند اسکله، موج شکن، حوضچه و ترمینال مسافری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از سال‌ها پیش فراهم بوده و بنابراین مبدا حرکت کشتی مسافری برای گردشگری داخلی از این بندر آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: راه اندازی خط کشتیرانی گردشگری دریائی از بندر نوشهر به دیگر بنادر این استان جزء خواسته به حق مردم، مسافران، گردشگران داخلی و خارجی بوده که به فضل الهی در این دولت در حال محقق شدن است.

بر اساس گزارش ایرنا، آبان ماه سال 1396 فردی در قالب سرمایه گذار اصلی پس از امضای تفاهم نامه قرار بود در قالب شرکت پایانه مشترک صادرات مواد غذائی کشاورزی و نیز مسافری در دریای خزر فعالیت کند که سال گذشته به علت تحولات اقتصادی از اجرای طرح منصرف شد.
کد خبر 220884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =