چمدان: محور رامیان- اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان‌ و ‌محور فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور پونل- خلخال در استان گیلان محدوده قبل از سد شفارود به علت ریزش کوه‌ تا اطلاع بعدی بسته شد.

امکان تردد از محور سی‌سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد و محور گنجنامه - تویسرکان‌ در استان همدان‌، به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی وجود ندارد.

‌محور سروآباد- پاوه، در استان کردستان‌،‌ وازک- بلده در استان مازندران‌، ‌محور قدیم بستان- چذابه‌ ‌در استان خوزستان‌، بندر ترکمن- سه راهی یساقی و گمیشان- خواجه نفس در استان گلستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌همچنین عبور و مرور از محور شوشتر- چغازنبیل‌، اهواز- آبادان و کمربندی بستان‌- چذابه‌ و شادگان- سه راهی دارخوین، در استان خوزستان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی محدودیت دارد.

‌محور دره شهر- پلدختر در استان ایلام، اهرم - فراشبند، در استان بوشهر‌، طرود- معلمان‌ در استان سمنان‌ و چاهان- زرآباد‌، در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌ نیز به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

‌تردد از محور شهداد- اندوهجرد و شهداد- نهبندان در استان کرمان و ‌محور پلدختر- کوهدشت و نیز ‌محور قدیم خرم آباد- پلدختر در استان لرستان، به دلیل نبود ایمنی کافی میسر نیست.

اکنون به ‌استثنای محورهای بسته و ممنوع،‌ سایر محورهای مواصلاتی باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
کد خبر 220591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =