چمدان: عبدالله درویش‌زاده در توضیح این مجتمع توریست درمانی گفت: 75 پزشک متخصص کشورمان با اطمینان از اهمیت اجرای این طرح در جزیره قشم به دلیل همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر تلاش می‌کنیم فاز نخست این پروژه شامل یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی را برای جذب ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌های ایرانی و ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی قطر با یک هزار و 200 میلیارد ریال به بهره برداری برسانیم.

درویش زاده ادامه داد: با توجه به ارتباطات خوبی که پزشکان متخصص سرمایه‌گذار در این طرح با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند، به طور حتم با بهره‌برداری از طرح دهکده سلامت قشم، شاهد سفر بیماران کشورهای عمان، امارات، قطر و چند کشور دیگر برای درمان به این منطقه خواهیم بود.

مدیر پروژه دهکده سلامت قشم اضافه کرد: بخش ریکاوری ورزشی دهکده سلامت قشم به عنوان یکی از مهمترین برندهای این پروژه می‌تواند با ارائه بهترین خدمات به فوتبالیست‌های ایرانی و خارجی به ویژه فوتبالیست‌های کشورهای همسایه، نام جزیره قشم را در سطح ملی و بین المللی مطرح کند.

به گزارش چمدان، پروژه دهکده سلامت قشم با چهار هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به مساحت 122 هزار مترمربع در سه فاز درمانی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقاء سطح سلامت جزیره و ایجاد پایگاهی برای جذب توریست و گردشگری سلامت توسط بخش خصوصی در روستای گامبرون جزیره قشم ساخته می‌شود.

فاز نخست این پروژه شامل بیمارستان 64 تختخوابه، کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی است. فاز دوم و سوم نیز شامل یک هتل چهار یا پنج ستاره و یک شهربازی بسیار مدرن خواهد بود.

[related-post id="211175"]

[related-post id="201981"]
کد خبر 219051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =