چمدان: در گزارش شادترین مردم جهان در سال 2019 که نتایج آن از سوی سازمان‌ملل متحد منتشر شده است فنلاند برای دومین سال پیاپی به‌ عنوان شادترین کشور دنیا معرفی شد. این انتخاب منبع الهام برگزاری کمپینی با نام «فنلاندی کرایه کن!» (Rent a Finn) شده است که وبگاه Visit Finland (از فنلاند بازدید کن) با کمک 10 فنلاندی (یک زن‌ و شوهر و 8 نفر دیگر) آن را برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این برنامه منحصربه‌فرد رایگان که در واقع نوعی «راهنمای چگونه شادزیستن» است، انتقال حس خوب شاد بودن به گردشگران خارجی است.

گردشگران بین‌المللی با سفر به فنلاند علاوه‌ بر اینکه با جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا می‌شوند در جوار یک دوست فنلاندی می‌توانند ارتباط مردم این کشور را با طبیعت بهتر درک کنند و راز آرامش و شاد زیستن را بیاموزند.

این راهنمایان به‌ ترتیب از هلسینکی پایتخت این کشور با گردشگران همراه می‌شوند و با عبور از جزایر به شمالی‌ترین منطقه فنلاند یعنی لپلند می‌رسند. در طول این سفر، هریک از راهنمایان از مهمانان در خانه شخصی خودشان یا کلبه‌های سنگی تابستانی که درنظر گرفته‌اند پذیرایی می‌کنند.

گردشگرانی که در این کمپین شرکت کرده‌اند می‌توانند فعالیت‌هایی چون ماهیگیری، قایق‌سواری، پیاده‌روی، چادر زدن یا ماندن در اتاقک‌های فنلاندی و همچنین سونای فنلاندی را تجربه کنند.



این سفرها رایگان است اما در عوض مسافران باید تجربه سفرشان را به‌ صورت ویدیو و به‌ عنوان پیشنهادهای ترویجی برای وبگاه Visit Finland و همچنین اشتراک‌گذاری در فیسبوک و اینستاگرام ثبت کنند.

ثبت‌نام در کمپین Rent a Finn از 18 مارس آغاز شده و تا 21 آوریل ادامه دارد. ثبت‌نام می‌تواند تنهایی، همراه با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده انجام شود. سفر با این کمپین برای تابستان 2019 و به‌ مدت سه روز درنظر گرفته شده است.

برای ثبت‌نام، علاقه‌مندان باید در ویدیویی سه‌دقیقه‌ای خودشان را معرفی کنند از ارتباطشان با طبیعت بگویند و توضیح دهند چرا می‌خواهند به فنلاند سفر کنند. این ویدیو باید همراه با فرم پرشده‌ای که متن آن را از وبگاه rentafinn.com دانلود کرده‌اند در این وبگاه آپلود کنند. پس‌ از بررسی، اعضای این کمپین با افرادی که برای شرکت در این برنامه انتخاب شده‌اند مستقیما تماس می‌گیرند.

[related-post id="215062"]

به گزارش چمدان، موزه لوور نیز به مناسبت سی سالگی هرم معروف خود برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. لوور با همکاری شرکت گردشگری ایر بی‌ان‌بی برنامه‌ «شبی در موزه لوور» را برگزار می‌کند. برنامه‌ای که دو برگزیده آن در ایر بی‌ان‌بی می‌توانند یک شب با خدمات خاص و تکرار نشدنی در موزه لوور بمانند و زیر هرم معروف این موزه شب را به صبح برسانند.

جزئیات بیشتر برای ثبت نام در سفر به فرانسه و یک شب اقامت در لوور را از اینجا بخوانید.

[related-post id="217866"]
کد خبر 218387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =