چمدان: تریویال پرسویت (Trivial Pursuit) نام بازی تخته‌ای با محبوبیت جهانی است که سال 1979 در کانادا طراحی شد و حتی امروز هم میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا دارد.

اکنون هتلی در روسیه با ویژگی‌های این بازی طراحی شده است. این هتل که در مجموعه هتل‌ Fresh Wind Spa Hotel در کوروو نزدیک مسکو است Trivial Pursuit Hotel نام دارد و فقط در مدت محدود 20 می تا 14 ژوئن فعالیت می‌کند. طرفداران بازی تریویال پرسوییت می‌توانند تا 28 آوریل با مراجعه به وبگاه این هتل برای اقامت در آن ثبت‌نام کنند.

این هتل چهار ستاره زیبا داخل جنگلی در فاصله 45 کیلومتری مسکو قرار دارد و ساختمان آن، کلبه سنگی دوطبقه‌ای با سه اتاق خواب، سونا، شومینه و فضای باربیکیو است و با ورود به هر یک از اتاق‌ها چیده‌مان با طراحی بازی تریویال پرسویت خودنمایی می‌کند. اما این هتل فقط به‌دلیل طراحی با تزیینات این بازی Trivial Pursuit Hotel نام نگرفته است.

همانند فیلم «جومانجی»، مهمانان به محض رسیدن به این هتل، وارد بازی می‌شوند و برای دریافت هر یک از خدمات هتل باید به سوال‌هایی که در بازی مطرح می‌شود پاسخ دهند. برای مثال، مهمانان هتل با دیدن تلویزیون ال‌ای‌دی بزرگ با امکانات ویژه در اتاقی که گرفته‌اند به هیجان می‌آیند اما برای استفاده از آن باید به سوال پاسخ دهند و اگر پاسخ درستی ندهند تلویزیون ال‌ای‌دی بزرگ با یک‌ دستگاه تلویزیون قدیمی کوچک عوض می‌شود.

در مورد غذا هم اگر مهمانان به سوال پیش‌از شام پاسخ درست ندهند، مهمانان به‌جای استیک درجه یک در نهایت بتوانند بشقاب نودل دریافت کنند.
کد خبر 218135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =