بازگشایی خودسرانه یک محور مسدود توسط مجموعه پیست دیزین | واکنش راهداری و فرمانداری

چمدان: رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات در واکنش به خبر مجموعه پیست دیزین مبنی بر بازگشایی محور شمشک - دیزین با محدودیت در ساعات تردد گفت: بازگشایی این محور از صبح امروز بدون هماهنگی و مجوز راهداری صورت گرفته است.

سجاد جوان با بیان اینکه پیست دیزین توسط پیمانکار مسیر را باز کرده و راهداری هیچگونه مجوزی برای این اقدام صادر نکرده است به ایرنا گفت: دستور فوری مبنی بر انسداد مسیر به نیروهای راهداری صادر شد.

معاون سیاسی فرماندار شمیرانات نیز در این زمینه گفت: تا زمانی که محور پر خطر شمشک - دیزین ایمن‌سازی نشود و راهداری و پلیس راهور ایمنی آن را تایید نکنند، در هیچ شرایط و محدودیتی مجوز بازگشایی ندارد.

همایون دهاقین خاطرنشان کرد: پس از بارش‌های اخیر بسیاری از نقاط مسیرهای رودبار قصران بویژه شمشک سست شده و فرو ریخته بود که در دست تثبیت است.

وی ادامه داد: اعلام شده بود شهروندان از تردد غیرضروری در محورهای این بخش خودداری کنند اما این اقدام پیست دیزین منجر به افزایش تردد در این مسیرهای رانشی شده است.

مسئولان شهرستان شمیرانات با توجه به بارش‌های اخیر و خسارت وارد آمده به زیرساخت‌های موجود، محور شمشک - دیزین را پرخطر اعلام کرده و آن را بسته بودند.
کد خبر 218123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =