مشهد ، زیارت و تفریح و خرید


مشهد قطب گردشگری ایران محسوب می شود و سالانه پذیرای بیست میلیون مسافر است و همین امرباعث شده است که بازارهای مشهد از رونق واعتبار خاصی برخوردار باشد .  در مشهد هر جا که نظر بیندازید، یک بازار یا مرکز خرید جلب توجه می‌کند. معرفی همه بازارها، نه ممکن است و نه لازم، اما معرفی چند بازاری که به کار شما بیاید، در این مطلب کوتاه بی فایده نیست.

نزدیک ترین و معروف ترین بازار جامع به حرم  رضوی بازار رضا است که تقریبا میشه گفت همه مسافران تور مشهد از آن دیدن میکنند ،  البته برای دیدن خالی از لطف نیست و در کنار اجناس خوب و با کیفیت با قیمت مناسب ممکنه اجناس  نامرغوب و گران هم داشته باشد لذا تا مجبور نشدید از آنجا خرید نکنید .بازار بعدی که می خواهم بهتون معرفی کنم ،الماس شرق بزرگ‌ترین و جدیدترین مجتمع تجاری مشهد است که رقیبی سرسخت برای سایر بازارهای مشهد خواهد بود .این بازار که در بلوار خیام‌شمالی – میدان بهارستان قرار دارد با هزار و 217 واحد تجاری در پنج طبقه و با زیربنایی نزدیک به 100 هزار متری ساخته شده و شما خود حساب کنید که چه بازار بزرگی است.اما جالب‌تر از همه، معماری خاص این مجتمع است که گنبدی به شکل الماس دارد و زیر آن یک آب‌نمای مدرن جامپینگ جا خوش کرده و مناظر جالبی را پیش ‌روی گردشگران قرار می‌دهد.

اگر پس از شامگاه به این بازار سر بزنید، آن وقت خواهید دید که نورپردازی آن نیز بسیار جالب و دیدنی است.هرجور جنس و سوغاتی که بخواهید از زرشک و زعفران و نبات گرفته تا فرش و پوشاک و لوازم صوتی و تصویری در الماس شرق یافت می‌شود و بازار از امکاناتی چون کافی‌نت، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ و پارکینگ برخوردار است.سومین بازار مشهد بازار روس‌ها ست که نام دیگرش بازار حکیم است، همان‌گونه که از نامش پیداست، به فروش کالاهای روسی یا متعلق به کشورهای شوروی سابق اختصاص دارد؛ کالاهایی مانند دوربین عکاسی و شکاری، ماشین اصلاح، ظروف، اسباب‌بازی، پوشاک و پارچه.البته همه کالاهای بازار حکیم روسی نیستند و کالاهای دیگر کشورها از جمله چین را می‌توان در این بازار پیدا کرد.

بازار روس‌ها در خیابان خمینی(ره) بالاتر از خیابان سعدی، روبروی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان قرار دارد. اما یک بازار دیگر هم وجود دارد که ارزان ترین بازار مشهد است بازار عباس قلی خان یکی از بازارهای قدیمی و روباز در اطراف حرم مطهر رضوی در شهر مشهد است که بسیاری از مردم و مسافران به خاطر شهرت و اعتقاد به پایین بودن قیمت ها در این بازار ،خریدهای خود را از این بازار سنتی انجام میدهند.  ابتدای خیابان نواب صفوی ،بازار عباس قلی خان را می توانید پیدا کنید . اگر اهل بازار گردی هستید مشهد انتخاب مناسبی برای شماست.بیش از 20 بازار بزرگ در مشهد منتظر شمایند.

قشم ، تفریح لوکس و شگفتی


جزیره زیبای قشم در جنوب کشور ایران محل گردشگری از نوع لوکس است که امکانات بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می دهد. قشم، سرزمین عجایب حاشیه خلیج همیشه پارس و بزرگ ترین جزیره این منطقه به شمار می رود.سفر با تور قشم دیدار از اقلیمی با خاک های رنگارنگ و طبیعتی بکر و بی نظیر به شمار می رود که در کمتر نقطه ای از سرزمین هزار رنگ و چهار فصل ایران، می توان چنین چیزی را مشاهده کرد.

جزیره قشم را سرزمین انرژی، تجارت و سیاحت میدانند. این مکان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان بوده و مساحت ۱۵۰۰ کیلومتر مربعی آن از 23 کشور جهان بیشتر است.قشم جزیره ای بزرگ و به شکل دلفین است و از قضا دلفین ها نیز به این جزیره علاقه ای عجیب دارند. زیبائی ها و طبیعت این جزیره بسیار عجیب و فوق العاده است  . چهار گونه خفاش از جمله نوع میوه‌ خوار، از جمله پستانداران شناسایی شده در این جزیره به شمار می روند. خفاش میوه‌ خوار بزرگ‌ترین خفاش کشور بوده و بیشتر در قشم دیده می شود.

تنگه رویایی چاهکوه  ، جزایر ناز و هنگام و هرمز  ، دره ستارگان  و ژئو پارک قشم برای طبیعت گردان مقصدی رویایی است و هر کدام می تواند مقصد نهایی یک سفر باشد .اما قشم  ده ها سفر است با یک بلیط .برای داشتن این بلیط و تور ارزشمند کافی است با ما تماس بگیرید و یک سفر زیباو لحظاتی دوست داشتنی خودتان و عزیزانتان را میهمان کنید.

چابهار

چابهار ، بکر و فوق العاده


هزار دلیل برای نرفتن به این سفر برای خودت جور کنی  به سه دلیل مجابت خواهم کرد تا بروی  و این یک چالش است تا قانع نشوی اگر می توانی. اول اینکه حتی اگر اهل سفر هم نباشی نیاز به سفر داری که این مطلب را می خوانی وگرنه هزاران مطلب در باره هزاران موضوع دیگر بود که میتوانستی سراغ آنها بروی و نرفتی ، پس اهل سفری.

دوم اینکه حالا که نیاز به سفر را برای خود احساس کردی به هر دلیلی ، دنبال مقصد می گردی برای سفر و قطعاً کلی مقصد دور و نزدیک در سر داری و اکنون ما به شما پیشنهاد یک مقصد جدید می دهیم . تور چابهار و می توانی آنرا نیز در لیست بازدید خود قرار دهی شاید قرعه به نام این مقصد بیوفتد .چابهار را توی اینترنت سرچ کنی هزاران مطب راجع به این سفر بی نظیر برای شما نشان خواهند داد .

سوم : شاید بگویی مقاصد بهتری هم دیدی که مطابق با سلیقه ات هستند وی از کجا معلوم که این سفر همانی بشود که می خواهی ؟ راست می گویی این سفر معلوم نیست شبیه سفرهای دلخواهت باشد و می خواهم به  شما بگویم این سفر شبیه هیچ سفر دیگری که رفته ای نخواهد بود .سفری به زیبائی های یکتای ایران وجهان ، سفری به تاریخ و سفری به جهانی دیگر ،سفری به ستاره ای در روی زمین . برای رفتن به این سفر همیشه دعوت نیستی و هر بار که دعوت شده باشی برایت تدارک دیده اند ، تدارک زیبائی و غافلگیری .ممکن است با یک سفر شسته و رفته کمی تفاوت کند ولی اگر دیدن عکس ها و زیبائی های آن تو را وسوسه کرده و اگر سفر چابهار را در لیست خود قرار داده ای یعنی دعوت شده ای .اگر نروی شاید حسرت آن را مدتها با خود همراه کنی . اگر قانعت کردم همراه شو عزیز.

حالا وقتشه بریم سفر


مسلما مسافرت نیاز هر انسانی است تا مدت زمانی را ریلکس کرده ، خوش بگذراند ، به مسایل روتین زندگی فکر نکند و کلی چیزهای زیاد یاد بگیرد ، این حقی است که شما هم دارید و یک تور داخلی منحصر بفرد میتونه کلی به شما لذت بده.

هر زمان که تصمیم گرفتید به مسافرت برید حتما با ما تماس بگیرید کلی برنامه های جالب و فوق العاده در آژانس فارا گشت کوروش کبیر براتون داریم.
کد خبر 217266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =