چمدان: سیاوش ارجمند زاده افزود: با پایان روز 13 فروردین ماه به طور مجدد نشست بررسی وضعیت دریایی برگزار و پیرامون تمدید زمان توقف و یا لغو وضعیت توقف گردشگری دریایی تصمیم گیری می‌شود.

وی اضافه کرد: با توسعه زیرساخت‌ها گردشگری دریایی امسال در بوشهر شاهد رونقی چشمگیری است.  در نوروز امسال ظرفیت جابه جایی گردشگران دریایی این استان 800 نفرافزایش یافته به طوری که در شرایط مساعد دریانوردی روزانه 6 هزار و 200 گردشگر دریایی با 29 کشتی و لنج تفریحی از سواحل این استان استفاده می‌کنند.

وی گفت: از این شمار 2 هزار نفر با 9 فروند کشتی و 13 فروند لنج در شهرستان بوشهر و چهارهزار و 200 گردشگر دیگر هم با هفت فروند لنج تفریحی در دیگر بندرها جابه‌جا می‌شوند.

ارجمند زاده به ایرنا گفت: صدور مجوز پس از بازرسی شناورها، الزام به همراهی 2 قایق در کنار لنج‌های گردشگری، همراه داشتن جلیقه نجات و حضور ناجی غریق، نیروهای دریایی متخصص در هنگام پهلوگیری و جدا سازی شناور، الزام به حضور شناور ناجی، گاردبندی اسکله‌ها، نصب حلقه‌های نجات و حضور مستمر گارد بندر از فعالیت‌های صورت گرفته برای حفظ ایمنی گردشگران دریایی استان بوشهر است.
کد خبر 216693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =