چمدان: حسین امیری افزود: شمار زیادی از مسافرانی که از شیراز به سمت مناطق مرکزی و سایر نقاط کشور در حرکت بودند در اماکن اقامتی شهر اصفهان اسکان یافتند.

وی گفت: شب گذشته 112 هزار مسافر در اماکن سرپوشیده زیر پوشش ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا شب گذشته حدود 750 هزار مسافر شب خود را در شهر اصفهان گذراندند خاطرنشان کرد: برخلاف سردی هوا و بارش شدید باران در روز گذشته این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 هزار نفر افزایش داشته است.

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه شب گذشته هیچ اسکانی برای مسافران چادرخواب در کمپ اسکان موقت اصفهان انجام نگرفت گفت: تمامی مسافران شب را در اماکن امن ورزشی و حسینیه با تمامی شرایط ایمنی گذراندند.

وی تاکید کرد: تاکنون اصفهان با تلاش نیروهای شهرداری در جلوگیری از بروز سیل و روان آب در معابر عمومی و اصلی سطح شهر موفق بوده است.

[related-post id="215911"]

یکی از ویدئوهای وحشتناک و عجیب سیل روز گذشته شیراز را در زیر ببینید. این سیل و کشته شدن 18 هموطنمان که تعدادی از آنها مسافران نوروزی شیراز بودند سبب شده است مسافرانی که قصد سفر به شیراز داشتند به دیگر مناطق کشور از جمله اصفهان بروند.

[related-post id="215753"]

[video width="272" height="480" mp4="https://www.chamedanmag.com/oldwp/2019/03/ویدیویی-وحشتناک-از-سیل-در-شیراز.mp4"][/video]
کد خبر 216042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =