نجات گردشگران سرگردان از جاده مرنجاب

چمدان: در این اتفاق که چند شب پیش رخ داد،  یکی از گردشگران در تماس با شماره تلفن خدمات موتوری شهرداری، از این بخش درخواست کمک کرد و به صورت تقریبی آدرس اتوبوس را به مسئول خدمات موتوری شهرداری آران و بیدگل داد.

به دنبال این تماس در مدت کوتاهی نیروهای آتش نشانی، شهرداری، نیروی انتظامی و خدمات موتوری شهرداری طی یک عملیات گسترده به نجات افراد گرفتار در خارج از جاده پرداختند که پس از حدود ۶ ساعت مسافران گمشده، با سلامتی کامل به جاده اصلی وارد شدند.

عباس ملکی از افراد نجات یافته این حادثه در این باره  گفت: لحظه‌ای که متوجه خروج از جاده شدیم بسیار احساس ترس و نگرانی داشتم و به یاد افراد گرفتار در این کویر طی سال‌های قبل افتادم که جان خود را از دست داده بودند، با این وجود سعی کردم با اقدامی درست، بهترین تصمیم را بگیرم.

وی افزود: طی صحبت با یکی از دوستان، با شماره‌ای که در شهر نوشته بودم، چندین بار تماس گرفتم و در نهایت موفق به دادن آدرس تقریبی خود شدم که از سوی آنها قول مساعد برای نجات داده شد و خوشبختانه نیروی انتظامی، آتش نشانی و به خصوص خدمات موتوری، ما را نجات دادند.

ایسنا نوشت، احمد کرباسیان مسئول خدمات موتوری شهرداری آران و بیدگل نیز در این باره گفت: ما با تمام امکانات و با جان دل برای کمک به این افراد عازم شدیم و توانستیم با کمک دیگر نیروهای حاضر، مسافران را به جاده اصلی بازگردانیم.
کد خبر 215789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =