توقف قطارهای تهران - گرگان ؛ مسافران پول بلیت را پس بگیرند | جاده جنگل گلستان بسته شد

چمدان: مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 کشور با یادآوری استمرار بارش‌های شدید و رگباری و رانش زمین پیرامون این خط ریلی بویژه در منطقه مازندران و محدوده شهرهای نکا و پل سفید، گفت: هم اکنون حرکت کلیه قطارها در محور گرگان- تهران و برعکس متوقف است.

محمدرضا قربانی ادامه داد: راه آهن گلستان در محدوده پل قره تپه و پل مزین حوالی بندرترکمن به زیر آب رفت و هرچند بیل مکانیکی بازو بلند و عوامل فنی راه آهن به محل اعزام شده اند اما خارج شدن ریل از آب دست کم تا فردا به طول می‌انجامد.

وی گفت: حرکت قطار امشب از تهران به گرگان و کلیه قطارهای محلی فردا سه شنبه ۲۸ اسفند در استان گلستان لغو شده است.

وی از مسافرانی که بلیط این مسیرها را در دست دارند خواست با حضور در آژانس‌های طرف قرارداد صد درصد بهای بلیط خود را دریافت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به آب گرفتگی جاده جنگل گلستان به سوی خراسانه شمالی در محدود پل چشمه به ایرنا گفت: مسیر غرب به شرق این محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ دوم علی عبدی افزود: با هدف حفظ امنیت مسافران و خودروهای عبوری، تردد از استان گلستان به سوی خراسان شمالی تا فروکش آب از سطح معابر، مسدود خواهد بود و تلاش داریم با هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان و همکاران استان همسایه، جلوی تردد خودروهای انگشت شماری که از سوی خراسان به گلستان در حرکت هستند نیز گرفته و مسیر شرق به غرب مسدود شود.

همچنین پرواز صبح امروز شرکت آسمان از تهران به گرگان نتوانست به زمین بشیند که به دنبال آن پرواز گرگان- تهران نیز لغو شد.

 
کد خبر 214822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =