گردشگران تهران به کجا شکایت کنند؟ | رسیدگی به شکایت مسافران در تمام نوروز

چمدان: شهرام علیمحمدی گفت: استان تهران با داشتن بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی  بیشترین اجرای تورهای نوروزی  را دارد. با طرح های نظارتی که پیش از آغاز سفرهای نوروی صورت گرفت، انتظار می رود سال 98 با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.


معاون گردشگری استان تهران ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام می شود و تمام تلاش معاونت گردشگری استان این است که با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کنیم.


او با اعلام اینکه برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام  کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست، تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق  هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود 10 کارمند است.


علیمحمدی گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به نشانی خیابان کریم خان زند – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد در تمام ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است. همچنین سامانه 09629 و شماره تلفن 021-88934844 الی 5 آماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 214431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =