فروش بلیت قطارهای اتوبوسی تهران - رشت برای نوروز 98 آغاز شد | جزئیات قیمت و زمان سفر

چمدان: در حالی که 15 اسفند ماه قطار قزوین - رشت به صورت رسمی با فرمان رئیس جمهور افتتاح شد و فروش بلیت آن نیز از روز بعد از آن آغاز شد اما سیستم فروش بلیت نشان می‌داد تنها قطارهای کوپه‌ای سه ستاره در این مسیر تردد می‌کنند و خبری از قطار تندرو اتوبوسی نیست. ضمن اینکه سیستم فروش بلیت برای روزهای نوروز 98 فعال نشده بود.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته سیستم فروش بلیت قطارهای چهار ستاره اتوبوسی صبا (تندرو) تهران به رشت و بالعکس را فعال کرد.

این قطار که از ایستگاه راه آهن تهران حرکت می‌کند در ایستگاه‌های کرج، قزوین نیز توقف دارد و مسیر تهران تا رشت را در 5 ساعت و 30 دقیقه می‌پیماید.

[related-post id="211976"]

بلیت قطار رشت - تهران

راه آهن قزوین - رشت به صورت یک خطه با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای قطارهای مسافربری و ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای قطارهای باری، از ایستگاه سیاه چشمه در استان قزوین شروع شده و با عبور از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می‌رسد. این مسیر ریلی از ایستگاه رشت دو شاخه شده که یک شاخه با عبور از شهر پیربازار به بندرانزلی متصل شده و شاخه دوم آن به شهر مرزی آستارا در منتهی الیه غرب گیلان می‌رسد.

[related-post id="194254"]

[related-post id="192156"]
کد خبر 214065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =