ماجرای بازداشت یک زن روس در مرز گلستان و وضعیت گذرنامه‌اش | ادعاهای مرد همراه زن روس که خود را لیدر شرکت گردشگری معرفی کرد

چمدان: سرهنگ محمدرضا سراوانی افزود: ماموران مرزبانی هنگامی به این زن روس مشکوک شدند که با یک تبعه ایرانی از اهالی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان در چادر مسافرتی بیتوته کرده بودند.

وی اضافه کرد: این زن 28 ساله روسی بنام آناس تازیا با رفتار مشکوک همراه مرد ایرانی در حاشیه تالاب آلاگل واقع در ناحیه مرزی گنبد دستگیر شد و برابر بررسی به عمل آمده روادید مندرج در گذرنامه وی مخدوش است.

سراوانی بیان داشت: فرد ایرانی دستگیر شده خود را راهنما و لیدر یک شرکت گردشگری معرفی کرده و مدعی است همراه این زن تبعه روس از بهار امسال به چند شهر ایران سفر و اقامت داشته‌اند که صحت ادعا در دست بررسی است.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان با بیان اینکه بر اساس استعلام از پلیس امنیت، مهلت روادید گذرنامه زن تبعه روس که آشنا به زبان فارسی نیز هست تا پایان سال جاری بوده اما او اقدام به مخدوش کردن مهلت و افزایش آن برای حضور بیشتر در ایران کرده است به ایرنا گفت: هر دو فرد دستگیر شده با هماهنگی و دستور مقام قضایی بازداشت و برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.
کد خبر 213876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =