چمدان: مهرداد تاوتلی با بیان این مطلب افزود: سال آینده شرکت قرار است در منطقه هزار جریب اصفهان یک هتل پنج ستاره را به مجموعه هتل‌های خود اضافه کنیم. در آن منطقه ما ۲۰ هزار متر زمین داریم و بازدهی سرمایه‌ای ما سه تا پنج سال به شمار می‌آید بر همین اساس تصمیم به ساخت این هتل گرفته‌ایم که بعد از عید کارهای ساختش آماده می‌شود. همچنین در پارک ایل گلی تبریز قرار است ۳۶ ویلای چوبی که با کانسپت پارک همخوانی داشته باشد، به مجموعه اتاق‌های ما اضافه شود.

وی از سود 20 درصدی این مجموعه هتل‌ها خبر داد و گفت: ضریب اشغال هتل‌ها در طول سال حدود 64 درصد است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است که دلیل آن تبلیغات موثر فروش اینترنتی، افزایش نرخ ارز و کاهش سفرهای خارجی بوده است. همچنین با دانستن این موضوع که یکی از معضلات گردشگری ما این است که همه در تعطیلات خاصی به سفر می‌روند و در مواقع دیگر ظرفیت هتل‌ها خالی می‌مانند، تورهای بازنشستگان را با کاهش قیمت در تایم‌های لوسیزن در نظر گرفتیم که این موضوع در افزایش ضریب اشغال اتاق‌های ما به شدت تاثیرگذار بود.

وی اضافه کرد: در ابتدای سال برای شرکت سود هشت میلیارد تومان را پیش‌بینی می‌کردیم که حالا با گذشت ۱۱ ماه از سال ۲۰ درصد نسبت به پیش‌بینی‌مان سود بیشتری داشت. همچنین برای سال آینده پیش‌بینی این است که به سود ۱۰ میلیارد تومان برای شرکت برسیم.

عضو هیات مدیره هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در پاسخ به این پرسش که بر اساس آمار چه میزان هتل‌های این ارگان برای ایام عید نوروز رزرو شده است گفت: بر اساس آمار تاکنون حدود 84 درصد مراکز اقامتی ایرانگردی و جهانگردی رزرو شده‌اند.

وی اشاره به اینکه بازنشستگان در تعطیلات نوروزی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی هتل‌های متعلق به این ارگان استفاده کنند، گفت: در سال گذشته بیش از 100 هزار بازنشسته سازمان بازنشستگی از هتل‌ها استفاده کردند.

تاوتلی با تاکید بر این که 50 درصد سهام هتل‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کل کشور است و شرکت رجا و آسمان نیز متعلق سازمان بازنشستگی کشوری است، گفت: شرایطی را مهیا کردیم که بازنشستگان از تورهای با قیمت مناسب بهره ببرند.

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی گفت: چهار هتل میگون، چالوس، میناب و گرگان به طرح گردشگری سلامت اختصاص داده شده و قرار است آنها را با همکاری بیمارستان‌های تامین اجتماعی به پایلوت گردشگری سلامت تبدیل کنیم.

[related-post id="204832"]
کد خبر 213748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =