چمدان: سید محمد بهشتی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در واکنش به برخی شایعات و ارتباط او با مرجان شیخ الاسلامی متهم ردیف دوم پرونده معروف به پتروشیمی گیت گفت: باید از افرادی که این مسئله رو مطرح کرده‌اند ارتباط بنده با پرونده پتروشیمی و این خانم را پرسید. من اصلاً چه نقشی می‌توانم در پیشرفت این خانم داشته باشم؟

وی افزود: این خانم، آن موقع که در خبرگزاری میراث فرهنگی مشغول بکار بود اختلاسی نکرده بود یا تخلفی انجام نداده بود. اگر برخی افراد دوست دارند اینگونه اظهار نظر کنند مثل این است که بگوییم مثلا این خانم یک زمانی در محلی زندگی می‌کرده و از نانوایی محل نان می‌گرفت، حالا نانوایی هم در این موضوع نقش داشته است؟

وی همچنین در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در توئیتر به مدآرا گفت: زمانی که خبرگزاری میراث فرهنگی ایجاد شده اصلا این موضوعات مطرح نبود، مزخرف می‌گویند بنده چه ارتباطی می‌توانم با پرونده تخلفات پتروشیمی و شخص این خانم داشته باشم. این فرد هم مانند سایر خبرنگاران در این خبرگزاری فقط کار می‌کرد.

با مطرح شدن نام مرجان شیخ الاسلامی، متهم ردیف دوم پرونده شش میلیاردی شرکت بازرگانی پتروشیمی که سابقه مدیرمسئولی در خبرگزاری میراث فرهنگی را داشته است برخی کاربران از سید محمد بهشتی به عنوان کسی که او را برای کار در این خبرگزاری معرفی کرده است نام می‌برند.

[related-post id="212891"]

[related-post id="213139"]

[related-post id="213338"]
کد خبر 213419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =