چمدان: هتل پالمز کازینو در لاس‌وگاس در ایالت نِوادای آمریکا به‌ تازگی سوییت جدیدی عرضه کرده است که امضای آثار هنری و طراحی داخلی هنرمند و طراح معروف بریتانیایی دیمین هرست را با خودش به‌ همراه دارد.

این سوییت که «ویلای آسمان» یا «سوییت همدلی» (Empathy Suite) نام دارد ساختمانی دو طبقه به مساحت 837 مترمربع است که به‌ ادعای سازندگانش «اولین و تنها سوییت هتلی با این سطح از آثار هنر معاصر» است.

داخل این ویلا از دو اتاق خواب، اتاق پذیرایی، سالن نمایش فیلم، اتاق‌های ماساژ و محوطه استخر داخلی با طراحی موزاییک‌هایی به شکل پروانه تشکیل شده است.

همچنین این سوییت میزبان مجموعه‌ای از مهم‌ترین آثار هنری هرست است که از آن‌ جمله می‌توان به دو کوسه نر به ‌نام‌های برنده و بازنده که داخل فرمالدهید غوطه‌ور هستند و مجموعه‌ای از نقش‌ونگارهای پروانه‌ای اشاره کرد.

در حقیقت، مشهورترین آثار دیمین هرست مجموعه‌ای از حیوانات مرده شامل کوسه، گوسفند و گاو است که داخل فرمالدهید نگهداری می‌شوند و اکنون یکی از نمونه‌های این مجموعه در تزیینات این سوییت استفاده شده است.

هزینه دو شب اقامت در سوییت همدلی 200 هزار دلار است که آن را به گران‌ترین سوییت هتلی در جهان تبدیل کرده و رکورد هزینه 150 هزار دلاری برای دو شب اقامت در سوییت پنت‌هاوس هتل مارک نیویورک را شکسته است.























 
کد خبر 212436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =