چمدان:  برای اخذ ویزای آمریکا حتما باید با افسران ویزای این کشور مصاحبه داشته باشید. تمکن مالی و گردش حساب تاثیر زیادی در اخذ ویزای امریکا دارد. برای اخذ ویزای امریکا، ابتدا باید در سایت سفارت این کشور فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و به همراه مدارک به یکی از دفاتر سفارت امریکا برای مصاحبه حضور داشته باشید. توجه داشته باشید که ویزای امریکا تضمینی ندارد.


نکاتی که باید در مورد وقت سفارت آمریکا بدانید

در ادامه، نکاتی را که باید در مورد وقت سفارت آمریکا بدانید و کمتر جایی آن ها را به شما می‌گویند را جمع آوری کرده ایم. لطفا با دقت این نکات را بخوانید:

 لغو وقت سفارت آمریکا و یا تعیین مجدد آن

پس از تکمیل فرم و پرداخت هزینه، صفحه بعدی تائید تاریخ و ساعت قرار ملاقات را به شما نشان می‌دهد که به وسیله آن می‌توانید زمان ملاقات خود را تغییر دهید و یا آن را لغو کنید. توجه داشته باشید که پس از تغییر دادن و یا کنسل کردن تاریخ و ساعت وقت سفارت آمریکا، دیگر مجاز به تغییر و یا کنسل کردن مجدد آن نیستید.

برای تغییر و یا کنسل وقت سفارت آمریکا، باید شماره گذرنامه، تاریخ تولد و کشور شهروندی خود را وارد کنید تا بتوانید به سیستم وارد شوید. پس از ورود به سیستم می‌توانید تاریخ وقت سفارت خود را عوض کرده و یا آن را کنسل کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است پس از کنسل کردن وقت سفارت امریکای خود، شاید دیگر نتوانید وقت ملاقات خود را با افسران ویزا تعیین کنید.

 نحوه تعیین وقت سفارت امریکا برای کلیه اعضای خانواده

اگر می‌خواهید خانوادگی به آمریکا سفر کنید، باید به همراه کلیه اعضای خانواده (که در سفر شما را همراهی می‌کنند) در سفارت آمریکا حضور داشته باشید. قبل از هرچیزی، زمان ملاقات را طوری تعیین کنید که همه اعضای خانواده حضور داشته باشند. سپس در یک حساب کاربری، کلیه اعضای خانواده خود را اضافه کنید.
برای اضافه کردن افراد جدید در مصاحبه ویزای آمریکا، باید وقت قبلی را کنسل کرده، اعضای جدید را اضافه کنید و سپس دوباره وقت سفارت امریکای خود را تعیین کنید.

گم کردن و یا دزدیده شدن پاسپورت برای وقت سفارت امریکا

اگر قبل از مصاحبه با افسران ویزای آمریکا، پاسپورت شما دزدیده و یا گم شود و نتوانستید پاسپورت جدید خود را بگیرید، وقت سفارت خود را لغو کنید. زمانی که پاسپورت خود را تحویل گرفتید، مجددا وقت سفارت آمریکای خود را تعیین کنید و در هنگام مصاحبه، گزارش پلیس مبنی بر دزدیده شدن گذرنامه خود را به همراه داشته باشید.
توجه داشته باشید که حضور در سفارت امریکا بدون گذرنامه غیر معتبر است.



شرایط اخذ ویزای توریستی امریکا

سفارت ایالات متحده، یک سری شرایط برای متقاضیان ویزای توریستی امریکا تعیین کرده است. در صورتی که این شرایط را نداشته نباشید، مجوز ورود به خاک کشور امریکا برای شما صادر نمی‌شود. شما برای اخذ ویزای توریستی آمریکا، باید شرایط زیر را داشته باشید.

تاریخچه سفری

تاریخچه سفری متقاضی ویزای توریستی آمریکا، با توجه به منابع مالی ایشان بررسی خواهد شد. به طور مثال، در صورتی که به کشور های خارجی زیادی سفر کرده باشید اما منابع مالی خوبی نداشته باشید، درخواست ویزای شما رد می‌شود.

تمکن مالی و گردش حساب

از بین کلیه مدارک ویزای توریستی امریکا، تمکن مالی و گردش حساب متقاضی با دقت بالایی بررسی می‌شود. تمکن مالی باید بین 100 تا 150 میلیون تومان باشد. گردش حساب نیز باید برای 3 تا 6 ماه اخر باشد. مبالغ ورودی و خروجی در گردش حساب، اهمیت بالایی ندارد و فقط تعداد تراکنشات بررسی می‌شود.

قیمت ویزای آمریکا

با توجه به تعداد کم متقاضیان ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و نخبگان آمریکا، در این قسمت فقط قیمت ویزای توریستی امریکا را اعلام می‌کنیم. برای اطلاع از هزینه این ویزا ها، با ما تماس بگیرید.

قیمت ویزای توریستی امریکا، 280 دلار آمریکا می‌باشد. در صورتی که تمایل داشته باشید کلیه امور مربوط به ویزای توریستی امریکا را خودتان انجام دهید، باید مبلغ 160 دلار به سفارت این کشور برای بررسی مدارک، مصاحبه و انگشت نگاری و صدور ویزا پرداخت کنید.
کد خبر 212197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =