چمدان : يازدهمين گردهمايى سراسرى راهنمايان گردشگرى ايران همزمان با روز بين المللى راهنمايان گردشگرى در كرمانشاه در حال برگزارى است.

اين گردهمايى كه با حضور ٤٠٠ راهنماى گرشگرى از سراسر كشور در حال برگزارى است با بازديد راهنمايان از جاذبه‌هاى گردشگرى استان همانند معبد آناهيتا، روستاى صحنه و ... آغاز شد و امروز راهنمايان به بازديد از مناطق زلزله زده كرمانشاه مى‌پردازند.

اگرچه از سال گذشته كرمانشاه به عنوان ميزبان اين گردهمايى انتخاب شد اما پس از زلزله با وجود برخى مشكلات راهنمايان همچنان بر برگزارى اين گردهمايى در اين استان پافشارى كردند تا با اين حضور راهنمايان گردشگرى سراسر كشور، جريان زندگى بيش از پيش در اين استان جريان داشته باشد و اين گردهمايى مقدمه و سبب رونق بيشتر گردشگرى در كرمانشاه و سودبرى بيشتر اين استان از منافع اقتصادى صنعت گردشگرى كشور باشد.

استان كرمانشاه با دارا بودن طبيعت چشمگير و بى‌نظير در دل كوه‌هاى زاگرس و همچنين آثار تاريخى متعلق به دوره باستان و دوره اسلامى و يك اثر ثبت جهانى يكى از مهم ترين مناطق كشور در زمينه گردشگرى است، بنابراين هم اكنون كه كرمانشاه نيازمند منابع مالى برا جبران خسارات زلزله است، بيش از پيش نيازمند بهره بردن از اين مزيت خود است.
کد خبر 21213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =