چمدان: سید حمید موسوی در خصوص آخرین تصمیم درباره جمع آوری پل پالادیوم گفت: پل پالادیوم براساس یک قرارداد موقت بوده و جمع آوری آن قطعی است. در دوره مدیریت شهری گذشته قراردادی میان مالک و شهردار وقت منعقد شده که متاسفانه میزان پرداختی‌های آن شفاف نیست.

وی تغییر رویکرد سرمایه‌گذاری از بخش مسکن به گردشگری و توسعه خدمات را یکی از اهداف دوره جدید ذکر و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با اصلاح کاربری، خدمات ارزش افزوده‌ساز به گونه‌ای که مالک را ترغیب کند تا باغات را از بین نبرد رقم قابل توجهی به فرصت‌های گردشگری اختصاص خواهد یافت.

موسوی با بیان اینکه 7 رود دره این منطقه قابلیت گردشگری دارد یادآور شد: تمامی روددره‌ها در حال تجهیز و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین دو کیلومتر حریم منطقه یک مستعد گردشگری است که در جلسه با مجموعه اردوگاه‌های کشور برای بارگذاری تفریحی در مجموعه باهنر اعلام آمادگی شد.

شهردار منطقه یک در مورد جماران نیز عنوان کرد: کوچه منتهی به جماران تداعی کننده شمیران قدیمی است و می‌توان با تهیه یک طرح موضعی مذهبی این نقطه را به قطب گردشگری تبدیل کرد.

وی در ادامه از اجرای پیاده راه قدس- تجریش در دوره کنونی مدیریت منطقه خبر داد و گفت: برای اولین بار دفتر ساماندهی خیابان شهرداری در این خیابان راه اندازی شد تا افراد فرهیخته، دانشجویان و استادان دانشگاه در تعامل با شهروندان موضوع این طرح را کامل کنند و پیش از تصویب در قالب یک نمایشگاه نظر ذینفعان در این خصوص دریافت و سپس اجرا شود.

بر اساس گزارش ایرنا، موسوی با بیان اینکه این طرح حتما در این دوره اجرا خواهد شد اضافه کرد: در گام اول عرض خط سواره جنوب این خیابان کاهش به پیاده رو اضافه خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد پلازای شهری در باغ فردوس و طراحی نوروزگاه در این نقطه خبر داد.
کد خبر 211752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =