چمدان: محمد اسلامی دوازدهم اسفند ماه در حاشیه دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا به گران فروشی برخی شرکت‌های فرودگاهی گفت: یکی از تکالیف مدیران جدیدانتضام بخشی به کیفیت و نحوه بهره برداری از فضای فرودگاهی است.

وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت بلیط هواپیما هنگام سفرهای نوروزی گفت: قیمت بلیط به موجب قیمت عرضه و تقاضا تعیین سقف شده و افزایشی نخواهد داشت. سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهر سازی بر کلیه امور حمل و نقل و امور بلیط‌ها ناظر هستند.

وی به الکترونیکی شدن عوارضی آزادراه‌ها اشاره کرد و گفت: دریافت عوارض در آزادراه تهران - ساوه و قزوین - رشت تا پایان سال الکترونیکی می‌شود و پرداخت نقدی در آنها متوقف خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: طراحی پرداخت الکترونیکی عوارض به صورت سخت افزاری و نرم‌افزاری انجام شده و در پایان سال این دو آزادراه به پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شده و پرداخت نقدی در آنها متوقف خواهد شد. این اقدام می‌تواند باعث کاهش ترافیک در گلوگاه‌های عوارضی باشد.

[related-post id="201536"]

اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد استراحتگاه‌های بین جاده‌ای در دستور کار قرار دارد، گفت: در نظر داریم با کمک بخش خصوصی این پروژه را اجرا کنیم و اولویت ما ایجاد استراحتگاه در ۳۰ کیلومتری جاده‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی درباره زمان افتتاح آزادراه تهران - شمال گفت: این آزادراه از اتوبان همت جدا و به شهرستانک منتهی می‌شود که امیدواریم در تابستان ۱۳۹۸ بهره برداری شود. این آزادراه پروژه عظیمی است که مسائل فنی و هوشمندی متفاوتی با سایر آزادراه‌ها دارد.

اسلامی اضافه کرد: نیروهای شرکت‌های پیمانکاری با حداکثر ظرفیت در این آزادراه مشغول به کار هستند و در تابستان ۱۳۹۸ مردم می‌توانند از یک جاده استاندارد استفاده کنند.
کد خبر 211675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    آخر این طرح فقط شکسته.تا همین الان که حدود بیست روز از اجرای طرح گذشته کلی شاکی و مشکل داشته.برای خیلیها پیامک و عوارض اشتباه صادر شده.به زودی هم با جریمه های گسترده شاهد خواهیم بود.افرادی که به گفته خودشون حتی یک بار هم از آزادراه در این مدت عبوری نداشتن.البته خیلی ها هم که عبور داشتن براشون عوارضی نیومده.این یعنی خطا و ضعف بالای این سیستم .